Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Antonín, topič

22. 7. 2011 9:03
No vidíte,

a přitom je to takovej pěknej film.

A co na to policie?

No zkuste ty lidi v diskusi, co kolo mají, ale nepotřebujou.

0 0
možnosti
PP

ippokorny

22. 7. 2011 8:16
Potkal jsem na cyklostezce z Hluboké do ČB

směrem od dětského zábavního parku pod Hlubokou mladíka snědé pleti, jak jede na kole a druhé vede vedle sebe. Stydím se říci, co mě naladlo, tak nic neříkám. P.P:.

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

21. 7. 2011 23:12
Ministru školství

přeju skvělou impotenci,pokud možno okamžitě a svědivěEU

0 0
možnosti
X

xychteen

21. 7. 2011 22:41
Peklo s táhlými kopci zloděje nenaštve...

...on na žádném tom kole tutově moc dlouho nejezdí.

:

Odkud jste? Já mám v garáži tři a po loňském pobytu na JIPce už se mi na ně dvakrát nechce lízt :-)

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

21. 7. 2011 23:14
Re: Peklo s táhlými kopci zloděje nenaštve...

Taky jsme se před týdnem zbavili několika bicyklů.

0 0
možnosti
B

BundaKar

21. 7. 2011 20:13
jo jo

2008 -1 kolo

2009 -1 kolo

2010 -2 kola

a tak si tady žijeme ...

0 0
možnosti
PK

dolch

21. 7. 2011 15:02
Chabá útěcha

snad vás aspoň trošku potěší, že nejste sama, komu se to v poslední době stalo. Mně minulý týden :-)

0 0
možnosti

mluvčím sám sobě

21. 7. 2011 14:48
Paní, neplačte,

ukradené kolo si možná můžete koupit v nejbližší zastavárně, a jestli máte foto toho kola, přizvěte k nákupu policajty a uvidíte ten cvrkot, nakonec nezaplatíte ani korunu, ale před zastavárníkem pak budete muset vždy trošku přidat do pedálů ;-D JŠ

0 0
možnosti
RH

Kruton

21. 7. 2011 14:00
To já nesnášim zloděje obecně!

Rv

0 0
možnosti

oldiess

21. 7. 2011 13:33
a co tak sem dát foto? kvůli barvě, třeba to uvidí někdo v b

v bazaru poblíž Vás

0 0
možnosti
JD

pedr64

21. 7. 2011 13:16
už ste oběhla místní bazary?

třeba tam za pětistovku bude? A když ne, tak si tam jistě vyberete nějaké jíné, které uradli někomu před Vámi.

0 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,66
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz