Diskuse

Prohibiční!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mountbiker

18. 9. 2012 6:35
Vy si z toho děláte legraci, ale ...

Já musel včera do německa pro Four Roses, protože moje žena na ní dostala hroznou chuť - podotýkám, že moje barbarská choť jí pije s colou v intervalu jeden míchanec za rok ..... Prej jak se o tom furt mluví, tak by to chtělo spláchnout ....

2 0
možnosti

isabell

17. 9. 2012 21:46
....

;-D výborný R^

Volala mi maminka, která alkohol vůbec nepije, že jak se o tom "nepití" stále mluví, že by si taky něco dala, jestli bych jí nedovezla něco z našeho domácího báru, (samozřejmě z legrace), takže jsem spustila výčet, ale nedokázala si vybrat a mě se dlouhým opakováním toho, co máme v zásobě, začal lepit jazyk na patro...... no sbalila jsem se, v prvním shopu koupila Baileys a jak sladký nemusím ani jídlo, lahvinku jsme ve dvou vymlaskly.... prohibice fakt škodí ;-)

2 0
možnosti

Bota v lejnu, noha ale čistá

17. 9. 2012 22:05
Re: ....

;-D Já už naopak znovu objevuji kouzlo piva;-)

A to tedy koukám, jak se mění chuť, kvalita a pitelnost značek, na které jsem byl zvyklý a těch, které bych před lety nevzal vůbec do tlamy:-)

1 0
možnosti

Bota v lejnu, noha ale čistá

17. 9. 2012 21:16
Dobrý večer,

jsem na Vašem blogu poprvé, takže nevím, jestli píšete autobiograficky a jestli jste na dotaz (který budu mít) už neodpovídala...

Tedy...co je to, prosím Vás, za jméno "Chum"? Nikdy jsem nic podobného neslyšel, ani jsem o takovém jménu nečetl, tak mě to zajímá. A vyslovuje se normálně Chum - Chumík, nebo třeba "Čum" - "Čumík"?? Fakt mě to zajímá, protože jediné, co mě v souvislosti toho jména napadá je "Chumaj" ("Ty jsi ale chumaj!"), ale to asi není zrovna lichotivé:-/ Tak nevím...

1 0
možnosti

ver.va

17. 9. 2012 21:26
Re: Dobrý večer,

píšu trochu fikci, trochu auto...jak mi to přijde. Mám dvě děti a abych nebyla vázaná realitou, ty své literární jsem nazvala Kristýna (Týna) a Jáchym. No a když jsme s Týnou hledaly zkratku do knížky Sešívané léto, kterou mám rozepsanou, napadl nás Chum. A zůstalo to.

2 0
možnosti

uumaa

17. 9. 2012 21:14
To je jasná Karma

;-DR^

3 0
možnosti

Danajka

17. 9. 2012 21:07
Chum ať si dá mlíčko!

Po chlastu se blbne!R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,05
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz