Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lomihnát mlékařem

2. 10. 2012 13:46
No jo, mě zas naznačil, že jsem ženská.

:-/

Ale možná mě tak chtěl jenom sbalit. Rv

0 0
možnosti

Martinigue

1. 10. 2012 8:54
..a zapomněl jsem dodat,

že autorkou popisované jen odkládá to, jak naprostá většina lidí používá klišé jaksi bezmyšlenkovitě, oni o tom prostě neuvažují (já se o to snažím, proto nepoužívám první osobu :-) ) a berou všemožné nesmysly ( jako např. že kdyby vládly ženy, nebyly by války) jako fakt a danou věc ...

0 0
možnosti

Martinigue

1. 10. 2012 8:49
Jsem rád,

že nepatřím k ani jednomu proudu 'chlapství' z vašeho příběhu ( možná ten gynekolog, ten mi byl sympatický :-D), a vás karmuji ..;-)

0 0
možnosti

ver.va

1. 10. 2012 10:18
Re: Jsem rád,

Děkuji. Jinak máme stejný vkus.:-)

0 0
možnosti

pralinka_rumova

30. 9. 2012 23:35
Proč zatracovat intuici?

To vůbec není špatná vlastnost, vědci ji vysvětlují jako rychlou reakci na základě předchozích zkušeností. Tedy i v ní je logika, jen to asi není možno mužům vysvětlit, vypadá to trochu iracionálně. Snad je to v tom, že oni se umí soustředit jen na jednu věc, ale ženy zvládnou víc věcí, myšlenek, úkonů najednou, takže mozek vyhodnotí všechny předchozí zkušenosti, zpracuje aktuální problém a řekne - tohle je správně. Na rozdíl od mužů, kteří k tomu rozhodnutí potřebují logické vysvětlení, jinak neusnou;-) Jinak s logikou mám své zkušenosti - kolegové předají nějaký úkol, kde jde o čísla, systém, analytické myšlení, a já jim v tom najdu chybu - kdo je teda chlap?;-)

0 0
možnosti

avlyslakecod

1. 10. 2012 8:08
Re: Proč zatracovat intuici?

ale intuici přece nikdo nezatracuje, spíš by si měl konečně někdo uvědomit, že ženské se neřídí vždy více intuicí a chlapi více tou logikou, často to bývá obráceně;-)

0 0
možnosti

Ježikača

30. 9. 2012 23:27
taky jsem řešila kdysi

jakési neprokopnutelné problémy v rodině. bylo mi řečeno, že jsem logická moc, že to chlapi nesnesou, protože chtějí být doma sami chlapi logici. a děti, že ty to taky špatně snášej, neb jest v tom málo citu. takže když jste citová, jste hysterka a když jste logická, tak se s vámi nedá žít. tak nevim, řekla moja. koupila jsem naneděli tygra a teď se ho bojim zabit - říkával můj dědeček...

0 0
možnosti

ver.va

1. 10. 2012 10:24
Re: taky jsem řešila kdysi

Musíme klamat tělem. Jenže já občas zapomínám, kdy mám hrát hysterku a kdy ženu logickou. Proto ty problémy.V

0 0
možnosti

Hnuti.za.samostatný. Kocábostán

30. 9. 2012 22:36
V pubertě...

...jsem milovala jednoho matematika. Odehráli jsme spolu mnoho partií šachu, než jsem mu poprvé dala...mat...;-D

Dobrá, uznávám, že asi nejsem chlap, protože mě nenapadlo naprosto logické zakončení této věty...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

ver.va

30. 9. 2012 23:11
Re: V pubertě...

V pubertě!;-O Jsem hrála šachy;-€. ;-)

0 0
možnosti

Bohumil Vlčichod

30. 9. 2012 21:54
No koukněte, paní Valíková,

na takovém chromozomu Y, který vy s největší pravděpodobností nemáte, je nějakých 300 genů, z nichž naprostá většina má vliv na funkci mozku. To bude zřejmě ten důvod, proč ženská myslí jinak než chlap. A ohledně toho psychiatra - to samozřejmě gynekolog nemůže pochopit, ten přemýšlí o úplně jiných orgánech, než je mozek ;-D

1 0
možnosti

ver.va

30. 9. 2012 22:03
Re: No koukněte, paní Valíková,

Myslíte? Jak si můžete být tak jistý? Už dlouho přemýšlím, kdo z těch dvou Vámi jmenovaných má ohledně mého problému větší jasno ;-D

0 0
možnosti

milinek

30. 9. 2012 20:10
Tak si vyber...

Mam dvě kámošky.Jedna tvrdí, že žije pouze mezi intelektuálama ( nechápe je) a druhá tvrdí, že žije pouze mezi kreténama (taky je nechápe). Tak si vyber :-)

0 0
možnosti

ver.va

30. 9. 2012 20:27
Re: Tak si vyber...

Najděte si třetí.V

1 0
možnosti

Sedmikrásková

30. 9. 2012 19:24
Jiný pohled

Kdesi jsem četla větu, která se mi moc zalíbila:" Muži se rozhodují mozkem, ženy srdcem." Jsou situace, kdy je lepší použít mozek, ale jindy je lepší se řídit srdcem, intuicí. Proto k sobě muž a žena patří, aby se doplnili a ve všech situacích společně dospěli ke správnému rozhodnutí. Ovšem ne vždy jsou na to všechny páry připraveny, překvapivě často v tomto bodě bývají tím drhnoucím elementem muži:-)

0 0
možnosti

ver.va

30. 9. 2012 20:29
Re: Jiný pohled

Ale ne, já jsem drhla dost poměrně...my jsme se nějak nemohli dohodnout, kdo má srdce a kdo mozek. :-)

0 0
možnosti

stastu

30. 9. 2012 16:18
No s logikou to opravdu nemá nic společné,

Jinak samozřejmě psychiatr nemyslel sexualitu ale vzorec myšlení a podle toho, jak píšete pichlavě o svém manželovi, dovolím si odhadnout, že se Vás manžel snažil předělat nerozumně na chlapa k obrazu svému (nikoliv sexuálně). Zkuste si přečíst nějaké novější studie mužského a ženského myšlení. Rozdíly se projevují již od útlého dětství, avšak existují samozřejmě výjimky, že si například holčička hraje spíš s auty a chlapeček s panenkami a souvisí to s přirozeným vzorcem myšlení pro ženy i muže a tak se rozdělují třeba na emotivní (ženy) a analytické(muži) atd. Samozřejmě, že jsme každý individualita, ale obecně mají muži i ženy jiné vzorce myšlení, ale není to dané logikou a není to pravidlo, ale je to dané antropologicky. V moderním světě se pak tyto hranice začínají stále víc ztrácet a ve společenských vědách existují různá feministická paradigmata.

0 0
možnosti

ver.va

30. 9. 2012 20:21
Re: No s logikou to opravdu nemá nic společné,

Děkuji. Co píšete, samozřejmě vím. Ale právě mě na jednom češtinářském webu několik mužů označilo za nelogickou impulsivní hysterku. Potřebovala jsem odreagování - a je z toho veselý blog.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS