Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Tak teda nevím. To nevypadá na výchovný optimismus, ale na značnou nadsázku... nebo naivitu :-(

0 0
možnosti
JH

Já už jasno mám, naštěstí. Na sociální sítě nechodím, barikády nestavím. Občas ještě trochu přemýšlím, ale už se dost nadřu.!!

2 0
možnosti
Foto

No tak to se máš. Já jsem si dnes listovala oficiálním životopisem pana S. a tou knihou - rozhovorem s panem Z. A hodnotila to jako češtinář. A pořád přemýšlím. A furt nevím, komu...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
OK

Milá autorko s bodem 1 a 7  souhlas, jinak ale: Zeman je kandidát podporovaný komunisty, bod 3 smysl pro humor pana Zemana byly jsou jen vulgární urážky svých oponentů, bod 4 Zeman sebereflexe schopen nebyl a není, bod 5 Zemanovi rudý režim nijak neuškodil, zato Schwarzenberga jako 11 leté dítě Zemanovi partajní kolegové vyhnali ze země a ukradli mu majetek, bod 6 Zeman férově nejedná a ani nikdy nejednal a Schwarzenberg nemá na rozdíl od Zemana ve volebním štábu komunistické generály a ruský Lukoil.

2 4
možnosti
PR

P27a60v93e27l 26R81y44s

20. 1. 2013 12:45

V jednom se mi váš blog líbí. Je jiný v tom, že ukazuje pozitiva obou kandidátů na hrad. Zatímco většina ostatních jen hledá špínu buď na jednom z nich nebo na obou.

KarmaR^

3 1
možnosti
Foto

Díky. To mě učil můj čaroděj. Láhev je buď poloplná nebo pokloprázdná. A my se budeme muset napít.... všichni. ;-)

2 1
možnosti
Foto

Karla Schwarzenberga volí lidé spíše mladší, vzdělaní a amnestování

0 4
možnosti
MM

Mi dědové to za mne už rozhodli. Jeden pocházel z Českomoravské vrchoviny a přistěhoval se do Sudet a když přišli fašouni, tak ho deportovali zpátky do Čech. Druhý děda pocházel z Hlučínska a jako dragoun za I. světové bojoval proti Rakousko-Uhersku a v II. světové dobýval s wehrmachtem Paříž a Alžír. Jedno měli společné, neměli rádi bolševiky, říkali, že je to zhouba lidstva. Takže mám jasného kandidáta.:-)

1 3
možnosti
MM

Ale pan z Vysočan to není.;-D

2 1
možnosti
JP

J64a80n 21P97a38v72l61í13k

20. 1. 2013 12:06

Někdo má větší, někdo menší rozlišovací schopnosti. O Vašich jste mě nepřesvědčila, paní autorko.

2 1
možnosti
Foto

Může být, paní kolegyně, až na to, že opravdu minulý režim oběma stejně neuškodil, jako že na podpásovky to také nevyjde nastejno.

2 3
možnosti
Foto

Budeme počítat? Znáte tu o dělnících na vinici...? ;-D

2 1
možnosti
JAN

Jediná chyba KS je Kalousek a to se snad vyřídí, kdežto u Zemana nebyla, není a nebude šance bavit se o slušnosti, podívejte se jen na dopad opoziční smlouvy, akce Olovo, a atak celé Klausovy rodinky, ta hysterie kdyby je tam vystřídala SLUŠNOST ! Toto bylo stejné i u p. Švejnara . Zkusme přemýšlet.

5 4
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,59
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz