Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J83a70n 58D60l71o95u77h13ý

17. 2. 2013 16:37

na předměstí Paříže, takovým zastrčeným náměstíčku, jsem viděl asi dvě desítky tanečních párů.. byl sobotní podvečer a lidi přicházeli a bavili se mezi sebou a tančili.. pozoroval jsem je přes dvě hodiny.. a tenhle zážitek z Paříže patří mezi ty nejsilnější.. to jejich: smím prosit? zní francouzky naprosto půvabně :-)R^

0 0
možnosti
LW

L84e10o 83W43o27l29f

17. 2. 2013 0:34

Tak ukažte tu nožku...

;-)

0 0
možnosti
JR

J59a89r52a 16R48a20n30k

17. 2. 2013 0:29

R^U nevinneho blogu o tanci se Vam vyradil nejaky minusak8-o....proc?

0 0
možnosti
MM

Tanec je něco úžasného, vnímám ho jako let ptáka. Kdysi jsem to tak prožíval, ale co rozcházím státní nohy, můžu jen dupáka, mazurku, ploužáka nebo neřízené svíjení na místě;-DR^

1 1
možnosti
JAN

To kybicování musí být slušná otrava, nedejte se, já třeba moc tancovat neumím, ale baví mi to, mějte se hezky

0 1
možnosti
Foto

Kibicování je nutné. Jinak by si nezatancoval;-D

1 0
možnosti
Foto

Závidím Vám..my chodili do tanečních pro pokročilé, v sedmé lekci jsme se tak pohádali,že jsme odešli z parketu a od té doby jsme netančili, ale doufat jsem nepřestala;-)R^

1 1
možnosti
Foto

Já se při tanci nehádám. Poslouchám. Hádám se jindy ;-D

0 0
možnosti
Foto

Nesnášela jsem taneční a teprve nedávno jsem pochopila, že to bylo právě pro ten patriarchální charakter párového tance ;-€.

0 2
možnosti
PJ

Matka byla magor do tance, s tátou vymetali před 30 a více lety všechny plesy, co se konaly a tak jsem musel někdy v 1983 či 84 přetrpět taneční kursy taky, ulejt se z toho nedalo, páč matka nesměla na žádný lekci chybět;-€;-€;-€

Já teda netancuju, nemám tu potřebu, ale jsem muzikant a mnohem víc mě baví stát na podiu a hrát všem těm tancujícím pod ním, to je daleko větší zábava

0 1
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,61
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz