Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Koukám, že Veronika nepřišla..."Veroniko, Vaše velká škoda" !!!

2 2
možnosti
Foto

Říkala, že si bere dovolenou:-)

2 0
možnosti
DM

bóóóže, to bylo krááásný ;-D;-D;-D

Nemyslím blog, ale DISKUSI!!! Jak zamlada, ach ty časy nicků...V

Díky vám všem, bez fotek i s, s jmény podivnými R^

7 2
možnosti
JJ

:-)...Jóó, to byly zlatý, dukátový časy!

5 0
možnosti
DM

Ono to není o mně? "Milí, moudří a mravní diskutéři..." Hm. A tím mi humor došel.

.

Já, bez fotky (netuším, proč bych ji měla vkládat), mám  naopak pocit, že diskuse jsou čím dál tím sterilnější. Řada jmen byla zjevně "udána" a protože se nemohli/nechtěli legitimovat jak na policii, již se nevrátili. Každou chvíli mi zmizí někdo, koho jsem si už začínala pamatovat, kdo byl fajn, ale asi někomu šlápl na kuří oko, ten ho nahlásil. Nová identita si hlídá slovník, aby nevbudila příliš pozornosti a někoho nenaštvala a ten ji neudal.atd..... a jede se dál močálem temným kolem černých skal...

12 1
možnosti
MV

karma, neb myšlenka není marná ......

i bez fota Vám to sluší a já prohrál svou duši

3 0
možnosti
JS

Vypadá to, že loňský letní seriál boskovického filatelisty letos pokračuje v jarní verzi. Ostatně proč ne, jsme seriálový národ. ;-)

9 2
možnosti
PK

Už najela i na tři tečky v nadpise, to nebude seriál, ale učitelská mejdlová opera :-/

11 2
možnosti
MS

A ještě jedno P.S. nebude?  Můžete i diskutovat, nebo se bojíte?

7 0
možnosti
Foto

No...a je vymalováno ;-D PS a blogy na pokračování ...komu není rady ...

8 1
možnosti
MS

Tak milá, moudrá a mravná diskutérko a blogerko, teď jsem se dozvěděla, že jste byla neveselá u veselé Tiny a veselostí myslím pozitivní, teda vy jste pořádně pokrytecká a ještě moralizující ženská, víte to? Tak vám vadí, že Tina nepíše dramata a neobnažuje duši, nesvěřuje se publiku s depkami, ale píše s nadhledem, lehkostí a vychází s lidmi s dobrou náladou, ale není protivně sacharínová? To je teda povedené, napíšete na tento popud článek, nazvete lidi jmény a sama se přitom účastníte diskuzí o ničem u článků o ničem, diblíkujete, smajlíkujete a sama píšete o ničem a sama podporujete ty, které píší o ničem, ale u některých vám to děsně vadí.  Moralizujete o diskutérech a máte pocit, že jsou diskuze tady šťavnaté. Nejsou a než budete něco říkat a psát o jiných, laskavě si zameťte na vlastních prahu. Ty řeči o fotkách a o jménech, to je fakt síla. Myslíte si, že když někdo cení zuby na fotce, tak je lepší diskutér? A kdo vám dal právo posuzovat jméno lidí?  Na druhé straně musím poděkovat, že jste ten článek napsala,  i když se teď schováváte v křoví, protože je tady parádní diskuze, lidi vám dali nášup, tak si to pořádně přezvýkejte, třeba vás něco trkne.  M.V

16 2
možnosti
JS

Ovšem toto!8-o

To René utrpí okamžitou rupturu cévky ve velíně!

10 2
možnosti
Foto

Hezké a vtipné! Osobně diskutuji velmi rád, neskromně si myslím, že blogery reakce čtenářů zajímají, ovšem pokud to jsou reakce slušné a věcné, a o takové se snažím. A že už tu není tolik diskutétů? Je přeci lepší rozhovor dvou inteligentních lidí než vřeštění tlupy paviánů. Zrušení anonymity také odhalilo jednu věc: Někteří ve sprostotách, šikaně, stalginku a ponižování pokračují nerušeně dál i pod svými jmény a vůbec se za to nestydí. Je to hořké, ale trpké ponaučení pro každého, kdo chce žít v této společnosti.

10 9
možnosti
JS

Ale René, ty jsi taky takovej stalgink náš ušatej! ;-DV

11 4
možnosti
FB

Je mi líto, ale nesouhlasím už s první větou: "Diskuse na idnes jsou stále šťavnatější."

Naopak, jsou o ničem. Napsal bych to expresivněji, ale byl bych pokutován. Změnou pravidel se z toho stala selanka, ostatně jak bylo mnohými předpovídáno. Názorová pluralita se smrskla na minimum, některé sekce platformy jsou jako po vymření.

Prostě operace se povedla, pacient zemřel a vy byste ho nyní ještě ráda obrala o zdravé orgány:-P

19 0
možnosti
Foto

Diskuze nyní, jsou hooodně slabej čajíček proti dřívější divočině. R.I.P. všem půvabným, smělým i drzým nickům ;-(. Ale jak už psali níže mí předdiskutéři, také mě udivuje, že diskuze někdo řeší články. I když uznávám, že takové téma zavdá ke šťavnaté diskuzi, jichž je zde, po velké diskutérské čistce a revoluci, jako šafránu ;-)

11 1
možnosti
Foto

;-D Ale tahle byla taková docela milá, příjemná, uhlazená ... prostě blog byl, koneckonců...skvělý katalyzátor R^

4 1
možnosti
  • Počet článků 460
  • Celková karma 26,20
  • Průměrná čtenost 1711x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz