Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

... v tomto případě jde o blogera dvou tváří - jeho články oscilují mezi tou lidsky zajíkavou infantilitou, kterou jste pěkně popsala (na mě působí tak trochu uslintaně), a věcností někdy až strojovou - jde spíš o referáty... tedy "osciluje" není tak úplně přesné, jde o dva jednoznačné stavy... někdy mám pocit, že zatímco jedny články vycházejí přímo z něj, ty druhé mu přicházejí mailem...

3 0
možnosti
VC

Pan Peszynsky je kontroverzní aktivista. Toď vše!!

0 0
možnosti
OJ

Souhlasím, ale nebojte se - Peszynsky zcela jistě nikoho neovlivnuje. je to takový e-exot, něco jako byl Hřebenář...

2 0
možnosti
Foto

Taky zraješ...máš otevřenou diskuzi :) R^

1 0
možnosti
PU

P67e39t61r 89U48h87e44r

4. 5. 2016 13:03

To bude asi omylem ;-)

1 0
možnosti
JN

Pan Tomasz ovlivňuje část mládeže? Myslím, že přeháníte.

2 0
možnosti
PB

...... vopravdu Vám takovej zbytečnej člověk stojí za blog ?!?

7 0
možnosti
Foto

Velká pravda. Ale, na druhou stranu...

5 0
možnosti
VT
Foto

I58v94a77n 56M18a29r46e78k

3. 5. 2016 21:57

P.Peszyński je přísně chráněný "blogger" . Podle mínění (nejmenovat) jsou blogy tohoto "pseudonyma" vždy na hraně a podle doporučení (nejmenovat) je nutno je brát s nadsázkou. . . . . .Toto ale v žádném případě neplatí pro příspěvky pod je "blogy". alespoň tak mi to bylo vysvětleno. 8-o

12 0
možnosti
Foto

I30v96a66n 18M50a54r30e35k

3. 5. 2016 22:01

Oprava . . . . .pod jeho "blogy" . . . . .R^

4 0
možnosti
FV

Paní Kubalíku, zas vám zmizel příspěvek. Je to známka punku - to snad neni možný. :-)

1 0
možnosti
VK

To je móda? Reagovat na blogy blogem?

2 14
možnosti
Foto

Nikoli. Právo každého registr.blogera reagovat formou polemiky!

17 1
možnosti
  • Počet článků 460
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 1711x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz