Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J76i71ř65í 81L26i42b97e96r

14. 5. 2016 17:38

Karma! R^ Už jsem přemýšlel nad tím, že bych si na pátky třináctého bral dovolenou. jenže - to bych pak něco po.ral doma :-(

0 0
možnosti

Ja vcera zazil na silnici nejkritictejsi moment meho dosavadniho zivota...to by byl smrtak jedna radost a navic...byla by to moje vina :-(

0 0
možnosti
Foto

Já včera jen mírnej kiks v práci, jaké se stávají... Vybrala jsem si to už dvanáctýho.;-)

0 0
možnosti

J63o31s71e30f 83P82o86t78r

14. 5. 2016 1:22

Není normální, aspoň u mne me. Měl jsem dneska smůlu, od nového roku největší, u mého nutného dopravního prostředku FIATU mi za dramatických okolností upadlo levé přední kolo ( zadřené ložisko).

0 0
možnosti
Foto

Chudák Peggy...U našich fen by ti to jen tak neprošlo- jejich řev by zbořil barák---;-D

0 0
možnosti
Foto

Uvědom si, že MOJE fena už toho se mnou dost zažila. Prý byla úplně v klidu. Ona už teď pořád spí. Bude jí patnáct ;-D Ale má hrozně výmluvnou mimiku. Ten pohled z dneška nezapomenu.

2 0
možnosti

J43a51n 49P63a40l81l76a33s

13. 5. 2016 23:22

Dobrý večer, hezké počtení, ale jako kočkař Vám zkusím rozšířit obzor. Víte, co znamená, když Vám černá kočka zkříží cestu? Že to zvíře asi někam jde.

3 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz