Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Veroniko, velikánská karma. Přesně to mi dnes, když jsem si to přečetla, proběhlo hlavou, ale tak krásně, jako Vy, bych to nenapsala. Děkuji R^

0 0
možnosti
Foto

Ale vždyť už je tam US armáda likviduje, včetně těch malých usmrkaných dětí.

0 1
možnosti
Foto

To je velmi nepřiměřená poznámka. Málokterá armáda tak dbá na minimalizaci civilních ztrát jako US Army.

3 0
možnosti
Foto

H29a22n29a 30V75l53k40o55v32á

23. 5. 2017 17:33

Inu, tak jsme se dohodly, že k vám nebudu chodit. Dnes jsem zašla výjimečně (po titulku) a dávám karmu. Snad vás to příliš nerozčílí. Je to upřímné.

2 0
možnosti
JN

Dnes karma i ode mne. R^

4 0
možnosti
ZB

ZLO?Vy jste ho ovšem nepojmenovala.Zlo je fanatismus v jakékoliv podobě.Zdaleka ne všicni Španělé byli fanatičtí fašisté,ne všichni Němci fanatičtí nacisté,ne všichni Češi fanatičtí komunisté,zdaleka ne všichni muslimové fanatičtí islamisté...Položila jste si někdy otázku jaké postoje by zastával humanista a skutečný vlastenec Karel Čapek dnes,kde by stál,co by říkal...?Asi podobné postoje a názory jako profesor Halík,dnes byl Čapek nenáviděný "sluníčkář a vlastizrádce".Proč zrovna profesor Halík?Jistě znáte jeho práce o našem slavném spisovateli a víte čím a kým se celý život zaobíral otec pana Halíka...

0 9
možnosti
Foto

Jistě. Čapek byl uprostřed, asi by tam byl i dnes. A pak by napsal to, co napsal ... zoufalý, uštvaný, vyčerpaný ... na kříži. Profesor Halík není uprostřed. Bije na buben, polarizuje společnost i katolickou církev. VELMI s jeho názory nesouhlasím. Pěkný den.

15 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 24,75
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz