Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych i rád děkoval, ale občas prostě nemám za co. Leckdy si přijdu, když tedy přijdu, v ordinaci jen jako odškrtnutý kus:-)

1 1
možnosti

To je Vaše chyba! Choďte tam, kde Vás považují za člověka! :-)

0 0
možnosti

R^R^R^R^R^!!

Díky za moudrá slova! Jsem nadšen! Jakoby šlo o slova budoucnosti! Dokářeme si vážít toho, co máme? Dnes je to stále vyjimečné! Díky!

:-)

0 0
možnosti

Já jsem slyšel jednoho lékaře, který říkal, že sice zachraňují velmi nedonošené děti, ale se smíšenými pocity, poněvadž vědí, že budou mít problémy se zrakem, myslím dále říkal, že mají nedostatečně vyvinuté plíce a další nedostatky. Když však vidí ženu, která po tom dítěti touží, tak udělají všechno pro jeho záchranu.

1 0
možnosti

Já děkuji za každé lékařské slovíčko i pismenko, ale naposledy co jsem musela navštívit lékaře tři, tak jsem zírala, jak všichni tři soutěžili v tom, kdo bude mít kyselejší obličej a bude nasštvanejsi. A jejich chování?

2 0
možnosti

Bohužel, taková je doba. Lékaři ztrácejí svoji duši vyhořením!

1 0
možnosti
Foto

Nesmírně jsem si vážil dětské lékařce mých 3 dětí, která se jako první při návštěvě ptala mé ženy, jak se JÍ daří a až poté přešla řeč na děti. Věděla.....

1 0
možnosti

Je to tak, jak píšete, jen chtěl bych, aby dnešní medicína byla už dnes na úrovni ,která bude za sto let, bo si myslím, že řada důležitých objevů jí ještě čekáR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS