Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pan Fiala se ve včerejší diskusi na ČT2 rozčiloval, že ANO nedodržuje dohody a paní redaktorka mu nebyla schopna připomenout stejný čin z minulosti...Když v roce 2016 z ANO odešla poslankyně Kristýna Zelienková, hnutí ji chtělo odvolat z rozpočtového výboru. Tehdy ji ale podržely ODS a TOP 09, do které později vstoupila.

5 0
možnosti
JS

J78a83n 60S70o76u93č60e11k

5. 4. 2019 6:51

Argumentaci některých členů ODS i jejího předsedy Fialy, že byly porušeny zvyklosti v PS, kdy má ODS jako opoziční strana přislíbeno předsednictví tohoto výboru, nechápu. Ty zvyklosti byly přece dodrženy. Předsedou školského výboru se stal člen ODS Václav Klaus ml. To, že byl za čas vyloučen, není vinou ani ANO, ani komunistů či SPD. Tak prostě bude zvolen takový předseda, který svoji práci nejlépe zvládá. A že je to zrovna v. Klaus ml., no tak to není na škodu, jde přece v prvé řadě o to, aby výbor fungoval a fungoval dobře. Nebo ne? nebo jde pouze o korýtko?

4 1
možnosti
Foto

Kaus junior získal ve volbách mnoho učitelských hlasů pro ODS i proto, že dokázal narůstající problémy škol jasně pojmenovat.

Zdroj: https://valikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=707687 Já se domnívám, že ty hlasy mu přineslo něco úplně jiného než názory na školství.

6 2
možnosti
Foto

Až se Vám na nožičce udělá pořádné kuří oko, tak se odbelháte na pedikúru, ať je vydloubnou. A přitom jaké bylo hezoučké a jak slušelo. Akorát se s ním nedalo chodit.

Naše společnost by se takových "oček" potřebovala zbavit na stovky.

2 6
možnosti
Foto

Někdo je ověšený funkcemi a někdo tatínkem...Vy znáte a jste užaslá z Klause, já jsem zas díky tomu, kde žiju, ve víře v Baxu... já se jen divím, že těch změn tedy žijeme tak málo. Možná proto, že někdo není tedy, jak říkáte ověšen funkcemi, ale zas dělá ostudu, že mluví jako vševěd do všeho i v Evropě. Očekávala bych síly napnuté hlavně jedním směrem. Kde je chyba? Takže tak.

9 11
možnosti
Foto

Tatínek nebo jiný známý či třeba mecenáš, to máte celkem jedno.....

Tak mě napadá, ačkoliv Baxů je v Plzni prý 50, nemůže být Martin Baxa nějakým způsobem spřízněn s Barborou Baxovou, resp. Josefem Baxou? Opravdu to nevím, proto se ptám místní znalkyně.

0 0
možnosti
Foto

Bez juniora by se jistě celé školství zhroutilo...co oběma Klausem opravdu jde je přesvědčit dost lidí o své výjimečnosti a skoro genialite...

7 7
možnosti
Foto

Jelikž ODS Klause vyhodila, je to její vnitřní problém; když ho vyhazovali, věděli moc dobře, jakou má funkci, a že tedy dojde ke změně poměru sil ve školském výboru (byť Klaus je určitě i nadále téhož smýšlení jako před vyhazovem, zcela nepochybně bude držet tutéž linii). Domáhat se výměny předsedy působí spíše jako osobní msta, hon na čarodějnice/i.

Pokud by Klaus odešel sám, byl tedy klasickým přeběhlíkem, bylo by zřejmé, že ODS byla oslabena cizím přičiněním, a že si tedy zaslouží mít nového předsedu výboru z vlastních řad.

15 4
možnosti
JK

"... poslanci mají jistě své zkušenosti, preference i povinnost nehlasovat v rozporu s vlastním přesvědčením." Zdroj: https://valikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=707687

U poslanců ANO je tento náběh na zbytečnou žvanírnu dávno vyřešen. Jak se má hlasovat nařídí Faltýnek po dohodě s AB, bez diskuze, viz. sněmovna dnes a denně.

11 3
možnosti
  • Počet článků 460
  • Celková karma 26,20
  • Průměrná čtenost 1711x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz