Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ovládat dav je opojné.....;-)

3 0
možnosti
Foto

Už se Vám to někdy povedlo, s výjimkou prvomájového pochodu? ;-D

0 0
možnosti
JM

Nový ideál občana. Jednou za čtyři roky hoď u voleb volební lístek a na celé volební období máš vystaráno. Zavři oči, zacpi si uši, drž hubu, o nic se nezajímej, ať se děje, co se děje. Apatie, lhostejnost, oportunismus. Výborný přístup...

4 1
možnosti
JL

Pani Valikova, jen chci rici neco o vasem vyvodu "O dzinovi z lahve a nenavisti v ulicich". Pouzivate mnoho ukazek z minulosti historie a je nutno rici, ze vubec nejsou prijatelna na udalosti minulych dni. To jenom osobni postreh.

Kazda revoluce MUSI mit v popredi ukazku porevolucniho usporadani. Nekdy staci jen jedna veta. "KDO PLATI DANE, TEM MUSI I ROZHODOVAT JEJICH POUZITI.

Tak si predstavovali obcane jedne zeme svoji budoucnost. Revoluce zvitezila (1776) a obcane jeste dnes rozhoduji o pouziti danovych penez!!

2 0
možnosti
JP

J98a83n 40P85a42v56l40í20k

3. 12. 2019 16:57

Tohle jsou kecy. V poslední době nikdo na ulici nevykřikuje nenávistná hesla na názorové oponenty. Nejde o názory, nejde o oponenty, ale o lži, které šíří lháři a podvodníci, kteří jsou momentálně u moci. A paní autorce se zřejmě nelíbí, že nemají potřebný klid na práci.

2 2
možnosti
Foto

Připomenu Vám 17. 11. Národní třída. Křik, pískot, nenávistná hesla. Pěkný den.

3 0
možnosti
Foto

R^R^ Přemýšlím u Vašeho článku nad tím, že když byli lidé hladoví, tak měli důvod do těch ulic vyjít a dožadovat se otevření sýpek... Ale proč jdou do ulic, když se jim vede dobře a vládne tam smích a pohoda, jak to píše pan Vodvářka? Já být Babišem a vidět lid veselý a v pohodě, tak jsem v pohodě taky... :-)

5 2
možnosti
MV
Foto

Tak, prosím Vás, tu nenávist v ulicích nerozdmychávejte. Rv

8 4
možnosti
Foto

Vinohradské divadlo tenkrát s výjimkou dvou osob vyžadovalo pro Jiřinu Štěpničkovou. To je lež , kterou bez jediného dokumentu, potvrzující uvedené tvrzení, uvedl divdelní kritik Just. Není to jeho první ležRvRv

2 0
možnosti
Foto

Nezachovaly se zápisy, ale četla jsem o tom více svědectví.

2 0
možnosti
Foto

Máte na mysli někoho konkrétního, paní Valíková?

Viděl jsem na ulici plakátky se šibenicemi, slyšel jsem mluvit jisté lidi o vychcípání zrádců, viděl jsem i plakátky s podivnými tvářemi, které hovořily cosi o zastavení někoho a něčeho.

Pak jsem viděl shromáždění, které požadovalo, aby se předseda vlády zbavil svého střetu zájmu, aby hlava státu nepoklonkovala Číně nebo Rusku. U té druhé demonstrace jsem šibenice neviděl, naopak tam vládl smích a pohoda.

Tak o které skupině jste to napsala?

11 3
možnosti
Foto

Psala jsem o nenávisti v ulicích. A džinovi, který, je-li vypuštěn, může natropit mnoho škod. Pěkný den.

5 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,61
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz