Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dík za milou zpověď!

Také často sleduji oči politiků, třebas v Otázkách Václava Moravce, zvláště, když nemluví. Ale i všechny bezděčné pohyby jsou poučné! Díky dobrým kamerám a režiím je to pro posluchače výsostně přínosné! Někde cennější než jejich proklamace!

U politiků navíc sleduji jejich vztah k ostatním politikům, jejich morální vlastnosti, jejich kritičnost vůči druhým a jejich spravedlnost. A samozřejmě i to, zda nelžou! Lhaví, nenávistní a mstiví politici nejsou pro mne lidmi, i kdyby seděli na nejvyšších postech!

Jste taková křehulka a tady je i na můj vkus příliš mnoho hulvátů a hloupých trollů. S tím nic neuděláme. Můžeme je mazat. Ale když se slétnou pod Váš článek, může Vaše diskuse zešednout, když je budete gumovat. Někdy mám pocit, že si je tu administrátoři pěstují pro zpestření.

Propadáme se do nereálné, virtuální společnosti. Na pravdě mnohým z nás nezáleží. Pouze si třepou hubu bez vztahu k pravdě. Trollí. Ale i to je snad časem přejde! A pak pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí! Ten čas snad s novou vládou přichází!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Šimku, nejde o mě. Já křehulka nejsem a dost vydržím. Ale nehodlám přenechávat prostor pod svým blogem pomluvám. A nebaví mě mazat. Přeji pěkný den.

0 0
možnosti
Foto

Paní Valíková, protože jste neotevřela diskuzi pod posledním článkem Najednou tolik demokratů, reaguji na něj zde. Máte pravdu, i já jsem úplně úplně znechucena z toho, kolik se mezi námi vyrojilo "demokratů"- a abstinentů, těch, kteří pokrytecky napadají ty, kteří nesouhlasí s jejich názory, těch, kteří pomlouvají a osočují druhém bez důkazů - a to nejen politiky a diskutující, kteří se jich zastanou. Ty, kteří se jim nelíbí. Ve Vašem předposledním článku Oko do duše okno (pana presidenta a poslance R. Vondráčka) například bloger Poborský a další. Podle mne takové jednání (a chování) do demokratické diskuze nepatří. Není zde ale bohužel nikoho, kdo by takového diskutujícího blogera za jeho pomluvy a osočování napomenul a usměrnil. Nelíbí se mi to - a uráží. Chápu Vaše odmítání takových diskuzí se účastnit a uvažuji, že se zachovám tak jako Vy. Vím, že se zlu nemá ustupovat, ale také vím, že "boj s větrnými mlýny " je marný. Je to to opravdu po dlouhých letech od "sametové" opravdu velmi smutné zjištění. Mějte se hezky. R^

7 0
možnosti
Foto

Paní Valková, i k tomu dalšímu článku "mečení politiků") souhlas. Krásný den.:-)

1 0
možnosti

Milá paní Valíková, před časem, když jsem ještě sám psal na BlogiDNES, jsem po mnoha negativních zkušenostech přestal otevírat diskuse. Ale schytával jsem to od některých puncovaných "demokratů" jinou cestou a tak jsem svou blogerskou epizodu ukončil. Už se věnuji jen psaní povídek, románů a "kratochvilných" vzpomínek (v uplynulých třech letech mi vyšly tři knížky a čtvrtá je na cestě). Včera jsem měl narozeniny a tak jsem si všiml Vašich dvou včerejších příspěvků (mám Vás jako jedinou oblíbenou blogerku, na kterou mě net upozorňuje) až dnes. Na jednom z nich jsem se dočetl, že také přestáváte otevírat diskuse. A tak využívám té poslední, abych Vám vyslovil své pochopení a sympatie. Ať se Vám v psaní i v životě daří! A dávejte si pozor na své oko! Úplně slepých - byť v tom přeneseném slova smyslu - je kolem nás už dost!!!

4 1
možnosti
Foto

Pane Čejko, potěš šilo mě, že jste se zde objevil a reagoval na článek paní Valíkové. Jsem stejného názoru jako Vy. Myslím, že v diskuzi, kde je neslušným lidem všechno dovoleno, pro slušné diskutující není místo. (Jo, a mám doma jednu z Vašich knih- líbí se i, a děkuji Vám za ni):-). Já jsem (na vlastní náklady již také vydala knížku mých vzpomínek a přihod -Vyprávěnky, je úspěšná). Srdečně Vás zdravím. Mirka Pantlíková.

0 0
možnosti

E54v98a 80S88á24d28e31c26k47á

26. 10. 2021 21:44

Krásné pojednání o očích. Mám to také tak. Někdy stačí jeden pohled a cítíte hřejivé pohlazení. Ale kolik takových je? VR^

2 0
možnosti

R^Je zajímavé jak některé pány tu v diskuzi pobouřila pochvala vzhledu Vondráčka. Že by žárlivost;-)? Je to zajímavé, když se v diskuzich chváli vzhled prezidentky Čaputove tak jsem v nich nečetla žádnou negativní reakci od žen..

1 0
možnosti
Foto

Ano, a proto takto uvažující dámy si podle pohledu do duše velmi často vyberou pěkného darebáka, který jim nakonec ubližuje atd.

A když jdou volit, jdou na to stejně - hlavně jiskrné oko, buclatá tvář a dobře ušité sako, které umně zakrývá rostoucí pivní pupík. A lahodný hlas, který rozechvívá něžné struny v citlivých srdéčkách!

Metrosexuálové jsou prostě ve fóru. Vivat! ;-D

1 2
možnosti

S většinou politiků se ovšem nesetkáme tváří v tvář, takže hodnotit jejich oči jen podle toho, jak je vidíme na TV obrazovce, může být trochu ošidné.

1 2
možnosti
Foto

Jistě. Ale něco tam přece vidět je. Pěkný den.

1 0
možnosti

Celková fyziolognomie člověka je přímým odrazem jeho duše, a proto o něm velmi mnoho napoví. Oči to celé potvrzují, i když se jejich výraz v závislosti na našem momentálním psychickém rozpoložení mění. To však nic nemění na faktu, že dobrosrdečnost, přímost a laskavost nelze z očí vyčarovat, když v srdci chybí.

Karma za Váš článek R^

2 0
možnosti
Foto

P71e71t23r 24B70u54r84i92a90n

26. 10. 2021 12:10

Oči mám také rád, jen přímo do očí se někdy i nejeden smrad dívá. Moc nesouhlasím s těmi politiky. Napsala jste to však pěkně. A pokud myslíme stejného ostravského barda, tak jsem něj seděl včera v kavárně. Samozřejmě u jiného stolu. Já jej poznal hned. On mě vůbec :-D

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS