Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pekarová by byla mnohem stravitelnější, kdyby tutéž kytaru v týchž prostorách vzala do ruky sama..... (tedy pokud na ni umí hrát)

0 0
možnosti
Foto

Proč? Protože nejsme (naštěstí zatím) ve válce.

Vytahovat slavné osobnosti je ošidné. Umíte si představit, co by WCh řekl např. o Vás, zejména po přečtení některých Vašich obzvláště povedených blogů? A komentářů? ;-(

1 0
možnosti

Nic, nalil by si dalsi sklenku aby zapomel.

0 0
možnosti

Vy jste tedy dobrá. Jestli si někdo v Poslanecké sněmovně hrál na svatouška, byl to právě hezounek Vondráček.:-/

1 1
možnosti
Foto

Žárlíte? Nedivím se Vám , máte proč. Nejenže je pohledný, ale i slušný a chytrý... ;-DR^

1 1
možnosti

Sir W. byl jen jeden, další se už nenarodí, bohužel. Dodnes je mi například nepochopitelné proč musela být odstraněna jeho busta z oválné pracovny.

Pani Pekarová asi nemá hudební sluch,bo kytara a její produkce na stole PS, je to nej co se v ní může udítí:-):-)

1 0
možnosti

Ono taky co by na tu bustu i sám Winston ... ale asi jako Churchill-gentleman zvlášť z doby kdy se gentlemanství ještě nosilo (a teprve to greenwashingové v gentlemanských klubech s vypranými kvádry daleko od běžného pragmatismu - no třeba jako to v parlamentu kde se nakonec z toho hnusu venku prostě jen vykecaj ;-)) by Vás u té busty pragmaticky určitě zdvořile nechal ... i jako třeba u natočení velkofilmu ... ostatně už je asi taková dramatická doba, kdy to už ani busty nemají jednoduché. Problém určitě není v nějaké jedné bystě natož té velkobritské v českém parlamentu ... problém to v pravé chvíli na pravém místě pravými prostředky splní svůj pravý účel a zda to vlastně jen pojde (a třeba i mlčky) v tom pravém klubu ... pokud by se tam tedy vůbec řešili (i jen mlčky) vlastně takové pozemské a povrchní záležitosti ;-)

https://denikreferendum.cz/clanek/27268-ve-filmu-o-winstonu-churchillovi-hollywood-opevuje-masoveho-vraha

0 0
možnosti
Foto

Veroniko, pravdu mas o to nic, ale zrovna ten priklad pekarova-vondracek je spis o pokrytectvi na obou stranach... :-)

1 1
možnosti
Foto

Ale samozrejme ode mne mas pochvalu uz za winstona nejen v nadpise :-) mejte se tam kousek ode mne hezky :-)

0 0
možnosti

no máme tam teď konečně zase ty lepší no ;-)R^ ... i třeba ty jenom se 4 poslanci ;-D

1 0
možnosti

Nejen on, takovach tam chybi nevycislitelne. Bohuzel volici si tam voli same Gustavy Husaky.

1 2
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz