Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sice nechápu některé předchozí diskuse : " odpověď z mobilu " ??? Asi nějaký pokus o trolení... Ale tím se nenechám otrávit.

Knihy jsem zatím nečetla, mám to v plánu, ale viděla jsem před delší dobou seriál a byla jsem nadšená. Jen jsem měla a mám problém s tím podle mě špatným překladem " geniální" , to mělo být brilantní nebo skvělá přítelkyně ... , nemyslíte ? Tam přece nebyl nikdo " geniální" ! Elenu Ferrante čtu ráda a líbil se mi i film podle její knihy Temná dcera s perfektní Olivií Colman.

0 0
možnosti
Foto

No, ony ty holky obě;-D trochu geniální jsou. Lila možná geniálnější.

0 0
možnosti

Knihu jsem nečetl, ale podle Vašeho shrnutí paní Valíková to bude asi těžký oříšek pro zastánce klišé, že kdyby světu vládly ženy tak by ubylo válek a bídy a rozhostil by se všude klid a mír, protože to jsou přece dárkyně života atdatd. A JENOM muži si přece pořád přeměřují pindíky a soupeří spolu, kdežto ženy nenene... ?

0 0
možnosti
Foto

😃 Takové blbosti jsem nikdy nehlásala. Mám tři sestry. 😉

2 0
možnosti
Foto

Výborná recenze zajímavé knihy. Díky, paní Valíková. R^

2 0
možnosti
Foto

Vy jste tu knihu četla?

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS