Diskuse
Mstít se na dětech?
Děkujeme za pochopení.
P48a28v91e79l 89C97h89m16e92l43í59k
Mstí se (dehonestují, ponižují atd.) lidé, kteří mají těžký vnitřní problém (nebo komplex problémů). Ještě horší je, když k podobným účelům zneužívají svého postavení. U učitelů je to však ještě o to zákeřnější, zbabělejší a nebezpečnější, že se za svou psychickou nevyrovnanost až úchylku mstí na nevinných, zcela bezbranných dětech, které si mnohdy následky neomluvitelných činů jejich zakomplexovaných pedagogů ponesou na celý život.
Vám karma, i když smutná.
M69a29r86t49i68n 96I50r81e25i89n
To forresgumpovské klišé je opravdu už obehrané, takže po dvousté padesáté osmé:
Bonboniéru lze otočit a na druhé straně si prohlédnout vyobrazení jednotlivých bonbonů uvnitř, takže každý má možnost dopředu vědět, který kousek si vezme.
V40e91r50o61n30i22k69a 40V30a12l89í71k11o82v70á 47Š92u34b86o57v84á
To ovšem v životě nejde. Pěkný den.
M31i42r14k74a 70P44a16n19t67l80í28k53o55v18á
Paní Valíková, jako dítě navštěvující v 50. letech m. st. obecnou školu (1.- 5.ročník), na Kyjovsku jsem zažila drsné, až sadistické chování jednoho z učitelů vůči nám, dětem. Trestal nás za chyby pravopisné, v malé násobilce i jiné, velmi přísně. Například za chybu v opomenutí diakritickém znaménku v diktátu z J.Č. rákosko na obě dlaně, za "hrubé" chyby ukazovátkem na zadek na stupínku před celou třídou. Za ty malé chyby, které v diktátu měli téměř všichni žáci, jsme se museli mezi lavicemi postavil do fronty - a kdo se nestihl zařadit včas a byl poslední, dostal trest dvojnásobný. Učitel J. V. byl opravdu zlý, žlučovitý člověk, bály jsme se ho. (Možná to bylo tím, že byl nemocný a mstil se na dětech. Zem přel svou padesátkou). Od té doby tělesné tresty dětem neuznávám.
Učitel může trestat žáka i psychicky, jeho veřejným ponižováním před ostatními a šikanováním za maličkosti. Možná by si toho měli víc všímat ředitelé škol. Dnes je všem jiná doba i s dětmi je to těžké. Děti jsou méně vychované z domu než jsme byly kdysi my - a někteří učitelé a učitelky nemají autoritu. A rodiče se staví v případě konflikt s žákem proti nim. To dřív nebývalo. Učitelé a učitelky to nemají v dnešních školách nemají lehké. Děkuji za zajímavý blog, paní Valíková, za zajímavý blog.
V36e50r27o68n85i30k74a 72V41a68l97í28k14o78v30á 13Š25u94b66o15v18á
Děkuji. Učitelé to nikdy neměli lehké. Ale ti, kteří zneužívají své moci, aby si to ulehčili, nebo kteří ubližují, aby se pomstili, jsou často nepostižitelní, respektive nenapadnutelní. Mnohdy jsou to vážení pedagogové, "tvrdí spravňáci", kteří si vytváří image "spravedlivých a náročných odborníků". Moc bohužel korumpuje duši.
M58i46r86e59k 76B63a31u61t31s71c28h
Jsou v učitelských sborovnách dostupné nějaké následné informace ohledně jogína, který opustil své fyzické tělo po útoku mačetou?
Mám na mysli třeba zjišťování motivace u onoho jinak vzorného žáka.
A55d74a43m 96M74a65l10ý
Bohužel způsob vzdělávání u nás není příliš efektivní. Stále se škola snaží pumpovat do žáků množství informací. Studenti to stále řeší tradičním způsobem "našroť se požadovaný momentální objem učiva a následně zapomeň".
Učitelé vědí, že studenti tímto způsobem prokáží znalosti při zkoušení, ale dlouhodobě jim toho zůstane v hlavám málo.
Učitelé by rádi, aby se studenti učili průběžně, pokud možno denně. Což je ovšem v rozporu s těmi velkými porcemi neužitečných dat.
K tomu všemu přistupuje problém velmi nevyrovnané kvality učitelů.
Můj dojem je, že snaha naplnit studenty daty, které si naprostá většina z nich v hlavách neuchová, je bláhová a marná.
Osobně bych byl radši, kdyby se lépe vyhodnotilo, co je fundamentální, důležité, aby jim byly poskytnuty principy a souvislosti a toto aby bylo studentům vštípeno a zároveň, aby byli studenti naučeni, jak si ta méně důležitá data rychle a efektivně v případě potřeby obstarat.
M37i19r58o11s44l76a52v 40S37l87á64m64a
Závěrem mluvíte o Cimrmanově separaci průtokových poznatků ...
J57a11r19o16s45l36a42v 96K65v48a41p16i74l
Souhlasím s vámi, napsala jste to věcně, jen nevím, co by z toho mělo vyplývat.
P65a91v44e56l 90C70h65m48e90l47í96k
Co by z toho mělo vyplývat? Já myslím, že jednoznačně mnohem větší kontrola pedagogů v jejich přistupu k dětem a patřičné důsledky, pokud se opakovaně prokáže jejich necitlivý až patologický přístup k nim.
Zatím to bohužel je tak, že se škola snaží vše špatné zametat pod koberec.
J80u11r91a 64D36o15l38e56ž54e50l
Zajímavé a znepokojující. I když se není čemu divit.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky