Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pani Veroniko,

nevim, kam to napsat. Nasla jsem tedy posledni otevrenou diskuzi;-)

Moc mne potesilo, kdyz jsem Vas slysela mluvit v CT dnes 17.11.

At se Vam dari.

0 0
možnosti
JK

J66a25n 94K18y16š86k52a

21. 10. 2022 21:21

Veroniko, prosím, otevřte diskuzi pod Škvoreckým. Pochvaly se vám jen pohrnou. Moje bude první. A děkuju vám i za Škvoreckého.

0 0
možnosti
PC

Paní Veroniko, Vaše blogy i příspěvky v diskusích rád čtu pro jejich vyváženost, nadhled, vhled, slušnost a především LIDSKOST. Bohužel výše zmíněné naopak některé zdejší diskutéry dráždí až k nepříčetnosti, a tak útočí - argumenty žádné, zato rejstřík urážek (nebo rýpání) doslova k prasknutí.... a to nejen pod Vašimi blogy. Ale to je, jak jistě víte, pouze JEJICH problém, ne Váš ani nikoho z urážených.

Obecně ctím zásadu, že žádnému člověku nemusí nikdo NIC vysvětlovat, natož pak dokazovat. Rozumní pochopí většinou hned, ti ostatní nepochopí nikdy, protože buď nechtějí, nebo na to zkrátka nemají....

Rád Vám dávám karmu R^ a přeji vše dobré.;-)

2 0
možnosti
JD
MV

Když už jste mě jmenovala... každý měsíc z platu posílám peníze tam, kde je potřebují a to od března dosud. Navíc jsme jedné rodině poskytli kompletní oblečení z našeho skladu. Nemám prostory, kde bych ubytoval. Staci to takto?

2 0
možnosti
Foto

J23a18n 57A69n13d75r67l38e

18. 10. 2022 10:03

👍a zdaleka nejen za blog

8 0
možnosti
Foto

Musel byste poděkovat mnohem více lidem, kteří dělají něco podobného, jen se s tím tady nechlubí. :-)

0 1
možnosti
PJ

škoda toho posledního odstavce, jinak by to byl moc pěkný blog. Tahle se z toho zase stává poměřování pindíků.

3 1
možnosti
LP

Vy se jí divíte ? Po tom, co někteří ze zmíněných, předvádí pod jejími blogy ?

10 2
možnosti
Foto

Mám zkušenost s několika válečnými uprchlíky (ženy a osmiletý chlapec).

Věřím, že by naše vztahy utrpěly vážnou újmu, kdybych patřil mezi ty pseudopacifisty, kteří stále opakují, že jsou proti zabíjení. Vyprávěli mi o situaci doma. I o tom, jak někteří muži čekají , až pro ně bude nějaká zbraň, aby mohli bránit sebe, své blízké, své domovy, svoji zem.

3 0
možnosti
Foto

Nechci to zde u hrotit, pane Herdo. Ale... Proč by se měl bál člověk, který upřednostňuje mír před válko sdělit veřejně svůj názor? Co je na tom špatného? Vždyť i sami občané Ukrajinci touží, aby se jednalo - a válka skončila. Těch mrtvých už bylo dost. A zrovna Vy, pane Herdo jste mi před týdnem v diskuzi doporučil, abych se svým názorem na ukončení války stáhla do ústraní a nediskutovala. Rv co si to dovolujete Jako žena a matka si skutečně válku nedaleko našich hranic (na Ukrajině) nepřeji a to Vaše klávesové hrdinství odmítám. K nějakému kompromisu na Ukrajině stejně dojde, ať si to někdo přeje nebo ne. Ale těm mrtvým, co tam padli nebo zbytečně zemřeli, už nikdo život nevrátí. Rv

5 1
možnosti
PN

P68e20t26r 18N59e76d42v35ě44d

18. 10. 2022 8:30

Milé čtení, díky

4 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,05
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz