Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J88a39n 90Š91i69k

3. 12. 2023 15:31

Každé profesi se občas někdo směje a existují na ně vtipy. Od prezidenta přes manažery a zedníky. Proč by tedy zrovna učitelky měly být výjimkou?

7 0
možnosti
Foto

Nevadí mi vtipy. Vadí mi vulgarity politických stand up komiků, vložené do úst učitelky v maturitní třídě.

Odkazy na "dezinformační webů" jsou zakázané, ale proud vulgarit jak z dílny Novotného či Černohorského v ústech češtinářky je OK? No kde to jsme?

3 0
možnosti
Foto

Není potřeba učitelku, která už několikrát prokázala, že slušné vychování se jí vyhnulo mnohakilometrovým obloukem, jakkoli urážet.

Zvládne to sama.

7 2
možnosti
Foto

Ale pan Irein rád vypomůže. Jsou za to body v partě správných kluků (pár holek tam je taky, ale jsou asi nebinární).

5 4
možnosti

Tak vyučující dějepisu jsou většinou méně zdatní bez ohledu na pohlaví.

1 9
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Zieglere, to Vaše zevšeobecňování a škatulkování mi dlouho pilo krev. Teď už mi je spíš k smíchu. Znám totiž ve svém okolí dějepisářů dost, troufnu si říci, že možná víc, než jich znáte Vy. Takže za mě jste mimo mísu. Jen si tak trochu kopnout, že.

13 1
možnosti

Paní Valíková máte toho zapotřebí? Budete si hrát na Johanku z Arku? Vždyť ani vy nejste neomylná a dokážete se střelit do vlastní nohy.

17 3
možnosti
Foto

Máte něco proti Johance z Arku? Pěkný den.

4 8
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz