Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještěže tenkrát nebyly už babyboxy. Máňa tam v náhlém pohnutí mysli mohla uřvanýho fakana šoupnout, a pokud by to stihla dřív než přišli ti tři králové, bůhvíjakej letopočet bysme dneska měli.

1 0
možnosti

J19a20n 97Z17i29e80g94l53e57r

25. 12. 2023 15:24

Docela fanaticky nenávistné antikatolické.

0 8
možnosti
Foto

Jste upadl, pane Zieglere? Běžte si mazat pod svůj blog. Tahle glosa není ani nenávistná, ani protikatolická. To jen vy neumíte číst.

7 0
možnosti
Foto

No, já se v souvislosti Pannou Marií vždy divím, že církev je proti umělému oplodnění. Vždyť ona byla první uměle oplodněnou ženou v historii, ne? Nebo na to má církev patent?

5 0
možnosti

Snad poprvé jste mne pobavila. Tedy v tom dobrém slova smyslu. Jasně, že jim jde o monopol.

1 0
možnosti

Ještě jeden neuvěřitelný paradox lze v Mariině těhotenství nalézt: Hrozilo jí, že bude ukamenována, což byl tehdy obvyklý trest pro nevěrné ženy. A ona přijde k Alžbětě, a místo aby řekla:

"Teto, já mám starosti! Počkej, až to je budu vykládat," nebo něco podobného, řekne:

"Má duše velebí Pána..." Tak spoléhala na Boha, že její situaci vyřeší.

3 0
možnosti
Foto

Že to ale Náš Pán Ježíš Kristus daleko dotáhl.... Na to , že se narodil jako bezdomovec . Navrch s jakým materiálem musí pracovat :)) Požehnané Vánoce všem....

8 1
možnosti

Přiznám se, že od vás bych tak rozverný text nečekal. Mile jste mě překvapila.

6 0
možnosti

Žádný archanděl Gabriel, římský voják jménem Pantera to byl

0 0
možnosti
Foto

Pantera byla v 90. letech výborná, měl jsem několik jejich CD.

1 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz