Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OH

Lanolin

10. 10. 2011 13:12
moc pěkná rekce na tu předchozí zakyslotu

Vychovávejme své děti a nenechávejme vše na škole, věnujme jim svůj čas a pozornost. Pomožmě učitelům tím, že pomůžeme dětem. Neskákejme hned dětem na bolavá bříška a hlášky "ta kráva si na mne zasedla" (obé se občas opravdu stává, ale ne tak často jak by se rodiči mohlo zdát). Nechme učiteli trochu energie a optimismu, pomáhejme. A ten dobrý učitel se o tu energii a nadšení  do života, do učení podělí s vašimi dětmi.

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

10. 10. 2011 12:24
Hezký, a narozdíl od kolegyně Šaškové i s dobrou pointou

...a hlavou a patou.

Ještě mě napadla jedna věc. Nevím, kdo živí kolegyni Šaškovou a koho živí ona, a jak se jeví svému okolí, jestli jako ta okatá a radostná členka pěveckého sboru, nebo zapšklá hysterická stařena.

Ale všeobecně platí, že sytý hladovému nevěří.

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

10. 10. 2011 12:30
Re: Hezký, a narozdíl od kolegyně Šaškové i s dobrou pointou

...a vůbec by si to zasloužilo aspoň to JEJICH Zaujalo nás, když už ne titulku.

0 0
možnosti
AN

TondaN

10. 10. 2011 9:09
mnoho dětí

je z domova vycvičeno,zkuste si na mě něco a uvidíte. kdysi jsem chtěl učít ,dnes bych asi na to neměl nervy!

3 0
možnosti
HZ

DADAnce

10. 10. 2011 16:42
Re: mnoho dětí

Taky to obdivuju... Zběhla jsem už před lety.  Dnes si jen říkám, kde na to ty lidi berou energii.

P.S. Máme zřejmě velké štěstí na učitelky a učitele naší drahé ratolesti. Jsou obdařeni nejen energií, ale i trpělivostí.:-)

0 0
možnosti

shaana

10. 10. 2011 7:32
Jako obvykle výborné.

A jako obvykla karma. R^ :-)

0 0
možnosti
AS

viveka

10. 10. 2011 7:10
Karma

Taky mě ten článek včera nadzvedl. :-)R^

0 0
možnosti
DP

Daniel P.

10. 10. 2011 12:25
Re: Karma

Nebyl jste sám. A to nejsem učitel, jen sympatizant. :)

0 0
možnosti
B

b88

10. 10. 2011 2:01
poslední věta bingo

tady každý ví jak by se měli chovat všichni ostatní a jaké jsou jejich povinnosti (at už mlkuvíme o učitelkách,servírkách,prodavačkách,řidičích autobusů, nebo o komkoli jiném), ale sám se chová arogantně, neslušně a sobecky... (čestné výjimky potvrzují pravidlo ...díky Bohu jich není zas tak málo) :-/

4 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz