Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

semelik

25. 2. 2012 10:55
Možná by stačilo, kdyby otěhotněl nějakou rozumnou myšlenkou

2 0
možnosti
ID

Danajka

25. 2. 2012 21:29
Re: Možná by stačilo, kdyby otěhotněl nějakou rozumnou myšlenkou

To si ale nějak neumím představit...:-(

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

25. 2. 2012 8:46
technická

nějak mi z tohoo článku vychází, že blbý ženský můžou být jen porodní asistentky, a teprve lékaři - muži jsou k něčemu. A co ženy - gynekoložky, ty jsou stejně "neschopné" ? Kdyby třeba dcera měla místo lékaře lékařku, bylo by to špatně? Já vím, že myšlenka článku je trochu jinde a nechci se zastávat porodních asistentek, spíš jsem zvědavá, já osobně bych spíš chtěla ženu - lékařku, představa chlapa mi v tomhle oboru není vůbec příjemná.

4 0
možnosti
VVŠ

ver.va

25. 2. 2012 9:33
Re: technická

To je přece každého věc.

Mně není příjemná představa ženy. Také jsem měla několik gynekoložek - zůstanu u chlapů. Já.

0 0
možnosti
G

Gwendolyn!

25. 2. 2012 2:11
Mate pravdu

V zemi, kde je povinne zdravotni pojisteni (a neni to mala mesicni castka) by zena mela mit pravo na lekare v prubehu celeho tehotenstvi a ne nejakou porodni babu. Tahle nahrada nahrady povede jenom k problemum.

6 0
možnosti
DK

Fonon

25. 2. 2012 9:26
Re: Mate pravdu

R^

0 0
možnosti
HZ

DADAnce

25. 2. 2012 1:54
V podstatě s vámi souhlasím.

Ale prostě v současné době je móda-poptávka po domácích porodech. Budou se provádět, ať si kdo chce co chce říká, takže jde jen o to minimalizovat škody nastavením nějakých pravidel. Jako u potratů - jejich zákaz by byl kontraproduktivní.

0 0
možnosti
VN

Amoniak II

25. 2. 2012 2:05
Re: V podstatě s vámi souhlasím.

Optimální by bylo - jen pro osoby, které výslovně požádají a potvrdí, že případné zvýšené náklady péče uhradí.

3 0
možnosti
VN

Amoniak II

25. 2. 2012 1:42
Chyba

Tohle nevyčítejte Hegerovi - protože nesmysl s porodními bábami vypadá jako poměrně drahá legrace a na jeho financování se nikdo netěší.

Spíš se na tomhle nápadu podepsaly potrhlé osoby toužící po "přírodním životě" podporované některými feministkami.

9 0
možnosti
SČKK

Slušný člověk Kvítek Koranda

25. 2. 2012 1:36
***)

R^R^R^

1 0
možnosti
1(O

1907 (FK Opava)

25. 2. 2012 0:41
On je to zákaz návštěvy gynekologa

v případě jakýchkoliv problémů? Asi ne, co?

3 0
možnosti
HZ

DADAnce

25. 2. 2012 1:55
Re: On je to zákaz návštěvy gynekologa

Jenže někdy je v případě problémů už pozdě, víte?

0 0
možnosti
BR

Stobka

25. 2. 2012 0:40
a Hegrovi bych přidělila porodního asistenta

naprosto nezkušeného

0 0
možnosti
VVŠ

ver.va

25. 2. 2012 0:41
Re: a Hegrovi bych přidělila porodního asistenta

Jo, duláka nějakého, co se zaučuje. ver

0 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,69
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz