Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IF

Osobně zkouším argumentovat a pokud oponent takto začne s argumenty ad hominem, je to pro mne jasné potvrzení, že pravdu mám já, on skutečné argumenty nemá a tudíž jakákoli další reakce je již zbytečná.

4 11
možnosti
IF

PS: Vůbec netuším o čem jsou Vaše blogy a diskuze, tohle je první Váš článek na který jsem kdy kliknul.

4 8
možnosti
JS

Všechny jste moc veselé, paní už vám to jednou psala a připomínáte jí ty Stepfordské paničky! ;-D Kdo nechválí, je falešný diskutér! ;-D

13 1
možnosti
MS

;-D a kde je odkaz na diskusi, kde vám šlápli na bábovky??

13 0
možnosti
AV

No - já pod tuto autorku "vlezla" poprvé, zrovna měla nejnovější blog, když jsem sem klikla. A po pravdě řečeno, z těch článků, které jsem poslední dobou navštívila, byly  pod nimi takto vedené diskuze skoro všechny. Možná si jen blbě vybírám, nevím. Takže mi tady tohle shrnutí přišlo úplně obecné a mohlo jít o bábovky leckoho jiného.

3 8
možnosti
Foto

Zapomněla si na sexuálního šovinistu, který když si přečetl Tvůj blog, tak prohlásí: "Čím to, že se přebarvená bloncka vždy proflákne?" :-)

Tohle byl naprostý zbytečný výpad ... a to nemluvím o tom, že se mi zdá, že Veronika Valíková je faaakt podivně znějící jméno :-P

17 3
možnosti
MS

Vy jste tu taky bloger, vy byste to mohl vědět- znáte nějakého, nebo nějakou, co nikdy nenapsali blog o zlých diskutérech?

 Mě to přijde silně ujetý- hlavně ty řeči o fotkách a pravých jménech Rv

14 1
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz