Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R66o43m87a51n19a 95H91o15w56e

22. 11. 2016 21:22

I mně podoba státní maturity velmi štve, stejně jako většinová výuka českého jazyka od základní školy výše - co s tím? Máte nějaká setkání češtinářů?

0 0
možnosti

Jó oslavy VŘSR, to byla úplně jiná liga. Dycky mě těšilo slavit říjnovou událost v listopadu.

0 0
možnosti
JN

Vaše blogy čtu rád, s řadou Vašich názorů obvykle souhlasím (zejména když se vyjadřujete k politickým záležitostem), ale skladbu státní maturity z českého jazyka bych opravdu s výročím 17. listopadu dohromady nemíchal. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Rozklikněte si Seznam autorů a směrů k DT - pochopíte.

0 0
možnosti
IM

studenti jsou manipulovatelní tupci.

3 1
možnosti
Foto

Než tam naši studenti jeli, říkal jsem jim: Myslete hlavami, nebuďte trubky. Ale je to marný, je to marný, je to marný. Když holt máme takové akademické funkcionáře, kteří buď jako rektor Miller zcela vězí v rektu mainstreamu a multikulti nebo tam úspěšně cílí jako Bek či Jihočeši, nelze se divit. Hlavně, že v brzké budoucnosti budou studentské komise posuzovat kvalitu VŠ učitelů. Mládež vede Brno se totiž v květnu 1949 náramně osvědčila.

12 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,05
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz