Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale to vůbec nejsou špatná témata, znám horší:-).

Myslím, že bych si vybrala 1. Tam je hodně prostoru pro psaní, vlastní názor i pro vylovení vzpomínek na učivo.

Ale hodně by mě lákala pětka. Pod článek do společenského časopisu se dá schovat fůra myšlenek a útvar je to určitě volnější než novinová zpráva.

Držím maturantům palce. Snad si vybrali správně.R^

2 0
možnosti
Foto

J29a59n 90A66n69d81r88l59e

12. 4. 2017 1:16

ještě ze uz muzu psat jenom blogy a ne maturitni práce... tady je nejake dodrzovani utvaru každému sumafuk - autorum spisovatelum, autorum neumetelum, ctenarum, adminum i prudicum v diskuzi ;-D

snad jedini, kteří by měli v cermatu sanci jsou trollove...:-P

1 0
možnosti

Mně by se asi nejvíc líbilo téma 7 - je samozřejmě otázkou, nakolik takové téma sedne osmnáctiletému či devatenáctiletému studentovi. Ale i 2, 9 nebo 10 se určitě dají. Jak obvykle říkám - z deseti témat se vždycky dá něco vybrat.

2 0
možnosti

1, 3, 5, 7, 9... překvapivě všechna lichá zadání by asi byla bez problému. Ale já jsem původem od fochu, takže to je asi nesměroplatný...:-) Pro mladý nelehká volba, doufám, že se s tím matematický synáček nějak popasoval, až přijde z hospody, zeptám se ho.

0 0
možnosti
Foto

U nás padla volba na emzáky, šel na pivo hned potom a už je dávno doma.

0 0
možnosti

P48e11t41r 30L19a64n19g31e64r

11. 4. 2017 20:14

Jsem rád, že už mám více než třicet let po maturitě. Z letošních deseti témat bych jen těžko vybíral.

Na vypravování jsou dvě hodiny málo. U lákavé charakteristiky bych narazil na to, že si ji už detailně nepamatuji. S Ladovým obrázkem bych byl hotov v deseti větách. Ostatní si nejsem jistý, zda bych dodržel útvar.

Škoda té prokrastinace, kdyby to byla úvaha, mohla vzniknout zajímavá dílka.

0 0
možnosti

Souhlasím s ošidností "novinářských" útvarů. Já osobně bych je také nejspíš neriskoval, i kdyby mne některé z témat oslovilo. Souhlasím i se zrazováním studentů od vyprávění. Dát za dvě hodiny dohromady slušný příběh tak, abych splnil všechny znaky útvaru, a ještě měl můj výtvor hlavu a patu, je hodně obtížné a vzhledem k časovému limitu i stresující. Nesouhlasil bych však s hodnocením popisu obrázku Josefa Lady - na jeho obrázcích bývá spousta postav a objektů, takže popsat vše daným minimálním počtem slov by nemělo být až tak obtížné. Navíc popis nebývá až tak problematickým ohledně odchýlení se od požadovaného stylu.

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Popis se dá... jen mě to vždycky nudí :-)

0 0
možnosti

Téma 5 bych asi mentálně nezvládl, témata 6 a 8 jsou vrcholně nudná, ale vše ostatní by šlo. Některá témata - jako třeba 3 a 4 - jsou dokonce i velice lákavá. Toliko bych si musel hodně hlídat požadovaný slohový útvar.

1 0
možnosti
Foto

Právě ... hlídat útvar. To je, oč tu běží - funkční styly.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS