Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H85a42n37a 63V98l77k30o74v64á

22. 4. 2017 21:21

Inu, zvolila jste si diskutované (karmické) téma již podruhé během 48 hodin. A taktéž vycházíte z diskusí pod články. Nicméně pořád nechápu to něco nového co přinesl tento článek oproti vašemu předcházejícímu....

V tom, že tajuplné hodnocení Cermatem je zvláštní se s vámi shodnu.

A dál?

3 5
možnosti

Tajuplné hodnocení? Na hodnocení testu není nic tajuplného. A hodnocení písemné práce - máte snad pocit, že zcela subjektivní a naprosto vzájemně nesrovnatelné hodnocení učitelů na školách je méně "tajuplné"?

2 1
možnosti
Foto

H25a52n36a 34V40l31k14o22v48á

23. 4. 2017 15:12

Ano. Pokud si přečtete předchozí článek autorky zjistíte, že Cermat hodnotí, ale nedodá opravené práce k náhledu, takže studenti se nedozví kde udělali chybu.

0 0
možnosti
DB

cermat je jen průtokáč na peníze....

2 0
možnosti
JM

J91a21n 60M25a28j76e55r

23. 4. 2017 19:49

Máte pravdu, přezkoumatelnost rozhodnutí je přece základ... :-/

0 0
možnosti
Foto

Možná, kdybyste nebyla tak nesmyslně agresivní vůči ženám, které si dovolily napsat svůj názor (navíc odlišný od toho vašeho nebo Páně Nožičkova), tak by vám možná došlo, že to byla reakce na článek pana Nožičky a dalších, takže žádné honění karmy. Navíc paní Valíková je jako učitelka ČJL určitě v tomto směru kompetentnější než vy, bez ohledu na to, zda s ní souhlasím nebo ne, a bez ohledu na to, že vy se také považujete za učitelku.

2 3
možnosti
JN

Je otázkou, jestli vy pro změnu často nejste zbytečně agresivní vůči paní Vlkové a vůči téměř každému, jehož názor např. na Zemana je odlišný než ten váš. :-/

A jinak - máte nejspíš pravdu, že k napsaní tohoto blogu paní Valíkovou vyprovokoval můj včerejší blog. Ovšem samotný obsah reaguje především na paní Šichtařovou a i sama paní Valíková v blogu mluví pouze o "doplnění zdejší oblíbené bloggerky." :-)

2 0
možnosti
Foto

Pane kolego, omlouvám se, samozřejmě jste mě inspiroval. Musela jsem uklidit, uvařit, pak jsem sedla k počítači. Pěkný duel :-). Tak zase příště.

0 0
možnosti
JN

OK, já se tomu nebráním. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,05
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz