Diskuse

Milá ODS...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

Představa, že 3x slabší strana ve volbách bude významným oponentem protřelého šíbra, který lže na každém kroku, nic mu není svaté (zapřísahat se dětmi je opravdová hnusárna), je notně hloupá.

Hloupé je i to, že hlavní je pro vás změna ve školství, kde problémy v něm nemají zdaleka takový dopad jako likvidace firem, končící i fyzickým koncem lidí.

Se zlem se nekolaboruje, se zlem se bojuje. Nikoliv jako partner. Pokud jste tak naivní, tak vyzkoušejte nějakého jiného lumpa převychovat tím, že s ním budete sdílet život.

Navrhujete naprosto bezzásadový oportunismus.

2 0
možnosti
Foto

Pane Sedláku, souhlasím, se zlem (nacismem, komunismem, terorismem) se vyjednávat nemá. Sama se této zásady držím. Ale někdy je to určení zla trochu složitější. My dva máme odlišné zkušenosti a potkáváme se se prvky zla v odlišných prostředích. Pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Milá Veroniko, volte si opravdu svobodně... u nás v kraji je ODS zastoupena výborným dějepisářem... leč... Pro mne strana v minulosti ohebná - ta, co ví , kam se ledy hýbají. Ješitové, co v řeči liduprostých umějí zahrát na vlnu a získat popularitu - pan Klaus - a ješitní i jiní- v množství je přehazovat lopatou. Neschopnost přijmout názory jiných( paní Němcová - já ji mám ráda), raději pokukovat po jiných kamarádech. Pan Klaus - budiž , budu nepředpojatá, že výchova se neodrazí až tolik, leč výrok tatínka, že si zkrátka učitelé bohužel vybrali špatnou profesi, nějak nevymažu. Pan Fiala mne ublíženým rozkřičeným dojmem nějak nikdy nepřesvědčil, výraznější a nadvěcák je Kubera. A moc těm snům o výrazném posunu školství nevěřím... no strašně ráda se spletu a bude fajn, když si Váš dopis přečtou.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kolegyně Radko, máme společného spisovatele Lustiga...jeho reálná schopnost z ptačí perspektivy vnímat židovskou otázku, ač sám ŽID, mě udivovala a jsem moc rád, že jsme se spolu mohli několikrát setkat a popovídat.

Po výtvarce jste vystudovala češtinu a zdokonalila svůj původní obor, a je to vidět ve vytříbenosti a myšlenkové posloupnosti. Mňam.

A proč píši?! V y u ž p o d stromem nemusíte sedět - škoda, rád bych si přisedl a určitě vím kam bych hleděl - a učit se analytické myšlení, protože vidíte, slyšíte, čtete a pamatujete si - šedá část mozku a ta bílá?! Vytvořila kognitivní myšlenkový vodopád slov v písemné podobě, který mě udělal radost. Není potřeba za každou cenu se vším souhlasit v debatách osobních či veřejných na internetu i jinde s tím, že si stojím za svým názorovým přesvědčením. Máme li základ v empirii zkušeností a dostatečně zvládnuté informace v jakékoliv podobě. Tak hodně štěstí ;-)[>-]EUV

1 0
možnosti
Foto

Paní Valíková, milá a naivní gymnasiální češtinářko, nechoďte do disentu, ale sedněte si někam pod strom a přemýšlejte. PROSÍM?! Zanechte ve svém chtíči hmotné statky a dejte je vaší skomírající dušičce - zatím jste mladě koukatelná . Nebo se naučte hrát šachy ( hrával jsem je za vysoké školy a matikáře jsme poráželi)..původ není v Persii, ale Indii.

Politik Fiala, ml.Klaus jsou slovíčkaři co umí částečně manipulovat a ovlivňovat lidi, nejen díky své " GROSS já." Ale také díky statickým průzkumům, které má každá politická strana k dispozici.

NÉ VŠECHNY, tito pánové, dokážou ovlivnit. Například voliče Z CELKOVÉHO ELEKTORÁTU ( volby 2017 ) v počtu 1.5 miliónů, co si pamatují a přemýšlí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o jejich činech v politice a korupčních skandálech! V letech vládnutí ODS - politiks Klaus, Topolánek, Nečas.

Začínám tušit, proč 3,5 miliónů lidí z celkového počtu voličů jsou mimo mísu vědomí a jsou neustále vyresetovaní a z delejtování virtuálnosti světa internetu, které dodávají " boháči INFORMACÍ.";-D[>-]EUpisatel Bedřich slovem trochu..často v češtině používané slovo..jen potvrdil ono nádherné pojmosloví v košatém jazyce. ZOUFALSTVÍ,PŘEKVAPENÍ...

0 0
možnosti
JR

J74i71ř78í 38R45a92š60k80a

25. 10. 2017 22:06

Milý pane, nezlobte se, ale vaše příspěvky působí poměrně "pisálkovsky" samolibě a snažíte se (trochu uměle) vzbudit dojem myslitele a vzdělance. Nějak mi v tom nehraje takové množství chyb. :-/

0 0
možnosti
ŠM

dala jsem u nás doma hlas Simeonu Karamazovi..kdyby byla možnost dát hlas Klausovi mladšímu,dala bych jemu.....jsme zvědavá,jestli pan Fiala unese to kroužkování a uzná,že důležitější jsou skutky než uražená ješitnost!

0 0
možnosti
KB

Já jsem standardní pravicový volič, který tentokrát volil ODS spíš ze zoufalství, než proto, že by mě ODS pod vedením Fialy nějak ohromila. Považuji Fialu za naprosto slabého lídra a dá se říct, že jsem je volil navzdory tomu, že je lídrem Fiala. Volil jsem navíc v Praze, takže jsem preferenčně volil V. Klause ml.

Trochu mě překvapila povolební kategorická reakce Fialy a celé jeho vystupování. Působil na mě dojmem, že na něm stojí a padá ODS.

2 0
možnosti
Foto

H76a81n10a 15V60l53k87o45v14á

22. 10. 2017 22:01

Také jsem volila ODS. Mimo jiné i proto, že před volbami slíbila, že do koalice s Babišem nepůjde. Pokud by šla, příště bych ji nevolila.

Mám k tomu dva důvody - racionální - nevěřím, že proti tomu uřvanci se s počtem 25 hlasů dokáže prosadit byť i jen čas oběda, etický - slíbili, že nepůjdou do koalice s trestně stíhaným člověkem. A Babiš i Faltýnek evidentně jsou členy vyjednávacího týmu.

Jediné čeho by ODS v koalici dosáhla je návrat na dno, od kterého se odrazila. Prosadit by se jí nepodařilo nic.

5 0
možnosti
LH

Bud jste volila Fialu nebo Klause - obojí současně nelze :-)

3 0
možnosti
DS

Milá Veroniko, děkuji. Píšete mi z dušeR^. Koneckonců, i proto jsem ODS po létech volila. a) aby se dostali ke slovu lidé, kterých si ze stejných důvodů vážím a připadají mi nepoznamenaní a b) aby tvořila aktivní protiváhu té zrůdnosti, co nás všechny postihla.

2 0
možnosti
JN

Tak nevím. Václav Klaus mladší má sice dobré názory, ale na můj vkus je dost velký populista. A Petr Fiala kromě toho, že pod tlakem médií zrušil centrální hodnocení maturitních slohů, se jinak po dobu, co byl ministrem školství, spíše řídil heslem kdo nic nedělá, ten nic nepokazí.

A jestli křeslo ministra školství obsadí ODS, ANO nebo někdo třetí, na tom dle mého názoru až tak nezáleží. Podstatné je, aby školství opravdu patřilo mezi priority nové vlády (pokud z těchto voleb vůbec nějaká vznikne...).

2 0
možnosti
JF

A za zrušení maturity z matematiky rozhodně nemohu pana Fialu pochválit, jinak s vaším hodnocením jeho osoby mohu jen souhlasit. A také se mi zdá, že ODS stále bojuje ty staré bitvy, zatímco svět už je jinde, proto ten úspěch Pirátů i SPD. Obávám se, že třeba pan Benda s paní Němcovou nejsou ti správní lidé, kteří by mohli ODS někam posunout, pan Fiala také není ten správný vůdce pro budoucnost, ale jen pro okamžité přežití.

Uvědomme si, že ODS dnes tančí při zisku něco přes 11 % a přírůstku několika "usmolených" procent a dokonce si myslí, že si může partnery k vládnutí vybírat, to je směšné. A pokud se ODS nevzchopí a nenajde palčivá témata dneška, pak přijdou noví Okamurové a Piráti a ještě bůh ví, kdo další a nad ODS se může stejně zavřít voda, jako se nyní zavírá nad ČSSD.

0 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz