Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já vím proč stávkují - paní kolářová chce zažít vzrušení jako v 89 roce. sama to říkala.

0 0
možnosti
RB

Já pro ně mám pochopení. My když jsme tenkrát v devětaosmdesátém mávali práporama po náměstích, tak jsme vlastně taky vůbec nevěděli která bije a komu skutečně pomáháme.

1 0
možnosti
Foto

Jak kdo, já byl sice teprve v prváku na střední, ale co jsou komunusti zač jsem věděl naprosto přesně. Slyšel jsem to doma odmala pokaždé, když se táta podíval z okna, měli jsme totiž přes ulici UVKSČ a sochu Gottwalda.

2 0
možnosti
JF

Opravdu nevím, o co těm všem protestujícím jde. Ta vražda na Slovensku je jenom zástupným problémem pro odstranění Fica, nic jiného. A v Česku je za tím vším hlavně aby někdo nešáhnul našim umělcům na jejich brebendy od ČT a od státu. Mládež to má jako recesi a ulití ze školy, většina ani neví kvůli čemu tam je a jenom papouškuje co jim někdo nakukal, jsou lehce zmanipulovatelní. Jinak je to jenom obyčejné kecání o ničem v rámci našich novinářů.

8 3
možnosti
PD

někde tam je taková drobnost, jako StBák, který má jít před soud, a tak likviduje ty, kdo mají jeho zločiny vyšetřit.

Ale nenechte si rušit své kruhy.

2 0
možnosti
JP

Škoda, že nám ty práce dětí tady nikdo nenapíše. Rád bych četl, jaký cíl mají středoškoláci při stávce.

7 0
možnosti
JH

Na blogy už chodím málo a otevřel jsem s nelíčeným úžasem diskusi pod blogem mé dcery, Přidám pár osobních poznámek. Odmítám vstupovat do podobných nenávistných debat. Držitelem jediné pravdy jsem nikdy ani nechtěl být, na druhé straně je pravda, že Veronika něco na Národní opravdu nakoupila a už si ani přesně nevybavuji, kdy jak a kam jsem telefonoval, protože já byl vážně nemocný a dcera v revoluční vlně občas skončila i někde v kriminále. Pokud ale vím, tak slušném. Veronika měla a má svou tvrdou hlavu...v lásce ke komunismu jsem jí opravdu nevychoval. Ovšem její babička a moje skvělá matka nás nevedla ani k nenávisti. Na blogu jsem jí kdysi chvilku potkal, některé pavlačové drbny snad ještě fungují, Veroniko, ty snad mezi ně nechceš patřit. Svou pravdu určitě máš, tu absolutní má jenom Bůh otec...!! Tedy pokud...;-)

8 0
možnosti
Foto

Promiň, tati, ale nenávistně jsem snad nikde nereagovala. Ahoj.

9 0
možnosti
TH

Prosím, zveřejněte s jejich souhlasem (a třeba anonymně) jejich práce. Myslím, že by to stálo za to, aby si je mnozí mohli přečíst.

7 0
možnosti
Foto

Když si pusttíte odpovědi studentů, týkají se našich dějin, musí vám býti jasno, že tato stávka je pro většinu z nich dobré zpestření nudného dopoledne, tedy rozhodné má málo společného s politickými událostmi.

To o čem nemáme ani šajnu, přece nepůjdeme obhajovat, ale vždy je vítána možnost ulejt se z hodiny.

Nebyli jsme lepší, také jsme byli rádi, když se odhoukal poplach, obzvlášť když se tak stalo při očekávání písemky.:-)

16 2
možnosti

Bylo by docela zajímavé zjistit, kolik z nich ví za co se stávkuje a dokáží to argumentačně obhájit.

4 0
možnosti
ES

Studenti stávkují jen a jen proto aby měli nějaké vzrůšo a ulili se od školy a vyřádili se řvaním nesmyslů!!! Oni vůbec nevědí o co tady dnes jde a co se děje a i kdyby trochu věděli tak jim to je šuma fuk!'!\Každá studenská generace chce stávkovat a je jim jedno za co!!

3 2
možnosti
RS

R75u44d37a 33S37l76a17v26í93k

15. 3. 2018 16:08

Přesně to samé mleli komouši v 89...

4 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz