Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jsme v sekulárním státě a máme svobodu slova, uveďte jediný případ kde jsem skutečně někoho urazila.na rozdíl od výroku pana Pechara, které jsem citovala ve své blogu -naopak vy jste urazila svatého Pavla když jste naznačila že rozmlouvat s Ježíšem můžou jen umělci blázni a nebo lidé co v něčem jedou

2 1
možnosti
ZH

Také jsem se souvisejícími blogy a diskuzemi pročetl a neshledal jsem na straně paní Palkové nic urážlivého či závadného. Rád bych t věcné námitky slyšel. A také by mě zajímal text té žádosti o stažení blogu z hlavní stránky.

0 0
možnosti
VF

Díky a ode mne karma.

5 0
možnosti
Foto

Ač stoprocentní ateista stoprocentně souhlasím s tím, co jste napsala a dávám karmu. R^

9 0
možnosti
Foto

Ale ještě na vás vletí Petřík. ;-);-D

4 0
možnosti
RS

Jan 15,18 Nenávidí-li vás svět, vězte, že mě nenáviděl dříve než vás.

19 Kdybyste náleželi světu, svět by miloval to, co je jeho. Protože však nejste ze světa, ale já jsem vás ze světa vyvolil, proto vás svět nenávidí.

20 Vzpomeňte si na slovo, které jsem vám řekl: Sluha není nad svého pána. Jestliže pronásledovali mne, i vás budou pronásledovat – jestliže mé slovo zachovali, i vaše zachovají.

21 Ale to vše vám učiní pro mé jméno, poněvadž neznají toho, který mě poslal.

Plní se na vás Boží slovo, to je důvod k radosti. :-)

0 0
možnosti
Foto

je zajímavé že jste neudala-pardon nenahlásila- druhou nejčtěnější blogerku paní Pilloni která zde veřejně uráží papeže a její fanklub naznačuje že ten pán není duševně zdravý-čímž zpochybňují i to, že znovu potvrdil ve funkci pana kardinála Duku-moje blogy jsou vesměs ironické a na rozdíl od srandiček mých nebo pana Trčálka jsou blogy paní Pilloni myšleny zcela vážně

a to že je druhá nejčtenější jasně naznačuje, že její názory sdílí spousta lidí

1 6
možnosti
PK

Tak názory současného papeže na problematiku migrace jsou podle mne naivní. Tím nepopírám její složitost. Patřím k lidem, kteří si rádi blogy paní Pilloni přečtou, i když mohou být příliš emotivní. Ani jeden z posledních blogů - např. jak kladně hodnotila své 2 známé - černocha a Araba se Vám nelíbil?

0 0
možnosti
Foto

určitým handicapem katolíků je jejich obecná netolerance a sklony k udávání adminům

2 4
možnosti
Foto

Pletete si slovo "udávat" a "hlásit", pane Macku. Jsem poměrně tolerantní a Váš světonázor je mi ukradený. Ale proč mám nechat urážet ten svůj?

3 2
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz