Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

!!?!!?!!

? Proč nelze diskutovat? ?

Nevím, proč se můj diskusní příspěvek nezobrazil. Tak znovu! !!

R^

Dík za moudrá slova! Vážím si Vás! Vaše myšlení je pro tuto společnost potřebné! Díky! Poznal jsem Vás v diskusi o Tomáše Halíka. Jste jedna z mála, komu tady jde o pravdu. Díky!

:-)

0 0
možnosti

? Proč nelze diskutovat? ?

Nevím, proč se můj diskusní příspěvek nezobrazil. Tak znovu! !!

R^

Dík za moudrá slova! Vážím si Vás! Vaše myšlení je pro tuto společnost potřebné! Díky! Poznal jsem Vás v diskusi o Tomáše Halíka. Jste jedna z mála, komu tady jde o pravdu. Díky!

:-)

0 0
možnosti

Nevím, proč se můj diskusní příspěvek nezobrazil. Tak znovu! !!

R^

Dík za moudrá slova! Vážím si Vás! Vaše myšlení je pro tuto společnost potřebné! Díky! Poznal jsem Vás v diskusi o Tomáše Halíka. Jste jedna z mála, komu tady jde o pravdu. Díky!

:-)

0 0
možnosti

R^

Dík za moudrá slova! Moc je potřebujeme!

Vás jsem objevil díky sporu o Halíka a vážím si Vás pro Vaši moudrost!

A máte pravdu i v této věci. Díky!

:-)

0 0
možnosti

R^Není co dodat. Rozhodně se nebudu nikterak zlobit, pokud budou právem i v nejvyšších ústavních funkcí třeba samé ženy, ale to ty pravé ženy a matky ví a nevadí jim společenská přirozená soutěž bez kvót.

Pozn.: Feministky jsou ženy, které by chtěly něco dostat, aniž by pro to musely cokoliv udělat.

Margaret Thatcherová.:-)

0 0
možnosti

Děkuju Vám, paní Valíková, za tento blog. Je zřejmé, že ony takzvané "feministky a genderistky" ve skutečnosti nenávidí svoje ženství. Otázkou je, proč?

2 1
možnosti

Ale houby, nejvíc jsou se svým pohlavím nespokojené pravé hysterky (tedy moderně trpící hystriónskou poruchou). Jenže ty jsou zase pro muže nesmírně sexuálně přitažlivé.

0 0
možnosti

R^ taky mam pocit, ze pri tom vsem kolem nas se nejak vytraci smysl pro humor

2 0
možnosti

Tak alespon napiste konkretne o co slo.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS