Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Mohu pouze konstatovat, že bych nehledal partnerku v oddělení - feministky, stejně jako v oddělení - naštvané matky.

7 0
možnosti
Foto

Feminismus mívá někdy velmi hloupé podoby. Působí někdy jako anachronismus, a tím je pak pro mne více než nudný. Stejně nudný jako kdyby někdo organizoval manifestace za zrušení nevolnictví nebo za zavedení povinné školní docházky. Jakákoli diskriminace žen by ale také měla být vnímána jako anachronismus a odsouzena k brzkému skonu. Aniž bych se tu chtěl nějak nevýznamně dotknout praštěných bojovnic za právo být úžasnými ženami (které jim nikdo nebere), přál bych každé takové nespokojené bytosti, aby potkala muže, který si přeje žít v rovnocenném partnerství. Muže, který není ani bačkora ani mačo, a umí být kavalír. Těm mužům, kteří mají většinu žen za slepice, bych přál, aby svoji pozornost věnovali slepicím, neboť jsou to trubky k politování. Tímto jsem téma ani zdaleka nevyčerpala. Abych se nevyčerpal:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Ach jo, pardon, zase překlep. - zdaleka nevyčerpal-

0 0
možnosti
TG

T16o56m18á25š 84G85a71y70e69r

25. 11. 2018 18:57

;-)Chudáci feministky! Ale co mají dělat, když už jim něco podstatného chybí...!

3 0
možnosti
JP

Zdálo by se, že říkáte pravdy tak obyčejné a prosté, že je netřeba opakovat. Dnes jsou ale tyhle konstanty vyvraceny, zpochybňovány, zesměšňovány a brány jako stará veteš. A stát za nimi je odvážnější, než by se zdálo. A navíc tyhle základní věci shrnujete výstižně, pregnantně, což tady na blogu také všichni neumějí. Karma a moje podpora.

10 0
možnosti
JS

Souhlasím s Vámi, Veroniko.

5 0
možnosti
Foto

J78a39n 73Š69i54k

25. 11. 2018 18:34

Příroda muže i ženu pro jejich přirozené role vybavila fyzicky. Rovněž jsme do vínku dostali vlastnosti, které tyto role naplňují. Jako bychom v současném světě s obojím bojovali. Podle mě přestáváme chápat, že jsou v životě lidském věci, které se změnit nedají. Děkuji za článek a přeji hezký zbytek neděle

7 0
možnosti
Foto

Není nic horšího, než žena, která se snaží o to být rovna mužům, nikoli v rovině společenského postavení, ale tak nějak v přírodním slova smyslu. Ty, co na tom pracují (nenechávají si pochválit účes, hezké oblečení a šarm) mají zasutý problém, který přebíjejí razancí, která jim nesluší.

Možná jsem divný chlap, ale mně imponuje ryzí ženskost, takové to drobné předivo pohledů, náznaků, tajemna. A matky mám v hluboké úctě.

Dnes absolutní shoda, paní Valíková. A R^

8 1
možnosti
MM

Pane Vodvářko, nejste divný: právě to, co jste popsal, to na ženách milujeme R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,69
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz