Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Mnozí muži,ne-li většina, má štěstí, že nejsou bohatí a stejně tak soudci, jinak by byli zahlcení a na nic jiného by neměli čas Zkrátka přijdou jen advokáti. Celosvětové bláznovství má ovšem hlubší účel... až se mine účinkem, přijde další, neméně bláznivé, nebojte se.

1 0
možnosti
JM

Každý, kdo se prezentuje v médiích a vstupuje do veřejného prostoru, musí být připravený na to, že jeho vyslovované názory budou různě vnímané, že budou přijímané se souhlasem nebo naopak odmítané. Tak názory R. Uzla může někdo obhajovat a jiný kritizovat. Ideálně bez nálepkování a vytváření seznamů, kdo může vyslovit kritický názor a kdo ne, kdo se může kritizovat a kdo je nedotknutelný.

2 0
možnosti
JS

J50o67s12e90f 52S55u16k

20. 12. 2020 18:00

Chlap to zkusí a respektuje odmítnutí..Násilník to zkusí a nerespektuje odmítnutí.

Žena pokus buď přijme či odmítne. Mrcha přijetí po čase překroutí a vydírá.

Zákon by měl potírat násilníky i mrchy.

Děkuji za Váš hlas proti zneužívání projevů vzájemné nenásilné přitažlivosti mužů a žen k rozpoutávání nenávisti mezi pohlavími různými spolky toužícími jen po moci či penězích..

39 0
možnosti
JZ

Jeste byste mel k temto Vasim zakladnim axiomum dva dodat: jestli dojde k pokusu, rozhoduje chlap. Zena nema moznost pokusu predejit.

1 12
možnosti
JS

To je otázka do pranice, tak odpovím diplomaticky jak kdy, jak kde a jak koho;-).

Takže bych to jako něco nepatřičného nebral, ale zase bych neplácal každou na potkání, což je samozřejmě nesmysl, je potřeba přece jen počkat na nějaké vstřícné signály;-).

2 0
možnosti
JZ

Jinymi slovy: at si kazdy vytvori svou vlastni moralku, jini do toho nemaji co mluvit.

0 7
možnosti
JF

Milá paní jaký je asi zájem těch pánu, o kterých se zmiňujete, že se strefuji do MUDr Uzla. Jednoduchý, chtějí prodat svoje náboženství, za dobré peníze. Jsou to srabi, pokud si vybrali Uzla k jejich útokům a jak správně píšete, tyto křivé nátury ubližují především ženám.

14 1
možnosti
Foto

J22a89n 53P54e26c38h57a

20. 12. 2020 14:34

"Jinak jsem ale důsledně kde kterou ženu na potkání poplácával, aniž bych byl kdy od přihlížejícího manžela dostal facku. Dělal jsem to ani ne tak proto, že mně to bylo příjemné, ale proto, že jsem to považoval za příkaz slušnosti a zdvořilosti." - Ladislav Klíma

5 0
možnosti
ŘV

Zvláštní výchova. Asi jiná kultura.

0 0
možnosti
VS

Prosím, mluvte za sebe. Pokud chcete, aby vás někdo plácal po zadku, budiž vám přáno. Ale nedělejte, že je "normální" plácat cizí ženy bez dovolení po zadku.

Jak k takovému myšlenkovému konstruktu vůbec lze dojít? Že žena - svobodný člověk se stejnými právy a povinnostmi jako muž (dle našich zákonů), o téhle věci nemůže rozhodovat? Že to dřív tak bylo? Takhle se dá "argumentovat" i pro čarodějnicé procesy, sorry.

8 10
možnosti

naprostý souhlasR^;-D

2 6
možnosti
Foto

J25a76n 80V95l49a73d40y58k18a

20. 12. 2020 11:13

Já už se dneska raději každé ženy ptám, jestli ji mohu podržet dveře... Po zadku už jsem neplácl minimálně tak 10 let... Jestli je to v pořádku nevím... Žen si nesmírně vážím, ale asi jsem zamrzl ve staré době, kdy žena byla ráda dobývána, pomoc s taškou a držení dveří bylo normální. Plácnutí po zadku jsem bral jako větší důvěrnost, kterou si můžu dovolit až po určité době od seznámení, klasicky v práci. Většinou to bylo bráno v dobrém a dokonce jsem zaslechl u stížnost jak je možné, že taktu jsem placnul a jinou ne... Každá doba má svoje...

4 1
možnosti
JZ

Klasicky v práci? Můžete to trochu rozvést? Já mám v práci taky kolegyně, tykám si s nimi, ale rád bych věděl, kdy přibližně je můžu začít plácat, protože některé zadky jsou tam úctyhodné.

3 3
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz