Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, a jemné plácnutí ;-D

5 0
možnosti
Foto

Italové mají přísloví, že pořádný chlap to má vůči ženě zkusit a každá pořádná ho má odmítnout. Tudíž na plácnutí po zadku slušné ženy, má následovat plácnutí po hubě pořádného chlapa.

14 1
možnosti
JS

Pouze bych to zpřesnil na "plácnutí po zadku ženy, které se to nelíbí a nestojí o to"

1 0
možnosti
TL

Plácání po zadku je pubertální zábava. Pokud nejde o plácání při sexuálních hrátkách, které se ženám líbí.

3 2
možnosti

Přitom se tady všichni bavíme o sexuálních hrátkách, které se ženám líbí. Z čeho usuzujete, že se tu můžeme bavit o prachsprosté pubertální zábavě?

0 0
možnosti
VD

Pokuď po "plácnutí po zadku" následuje "plácnutí přes ústa(hubu)ů, tak asi něco není v pořádku, pokud je to "trpěno", tedy není to odměněno "protiplácnutím", není to úplně v pořádkue asi taky ne úplně v nepořádku. Další varianty nechť si každý dolní, ale vždy by mělo platit prvidlo, že NE, znamená NE

2 0
možnosti
Foto

J64o41s37e54f 22B55á82r89t43a

20. 12. 2020 8:36

Všeho s mírou.

1 0
možnosti
VD

Mírogvé mají pořád nějaké výhody

5 0
možnosti

já co by pospubertální mladík v 70 letech jsem si něco dovolil ke kamarádce doufaje že upoutám její pozornost8-o upoutal...dostal jsem takovou facku až se mi kusadla otočila na bok ;-Dpochopil jsem že mi tady pšenka nepokvete a šel o dům dál!!a zkusil to jinde :-) a ta už byla vstřícnějšíR^

13 0
možnosti
JK

;-D Já se tehdy fackou nenechal odradit a už jsme spolu přes 45 let.

14 0
možnosti
LJ

Super. Není co dodat.

7 0
možnosti
JZ

A řešení otázky? Plácnout tedy, nebo neplácnout? Píšete, že nežijeme v ráji, že na světě jsou i věci, které bychom tady raději neviděli, že Uzel je veselý stařík s vtipnými bonmoty a ptáte se, co uděláme s filmovými alfasamci. Ale na úvodní dilema jste neodpověděla. Proč? Zdá se mi, že se této otázce chcete vyhnout, že raději popisujete vše více či méně s tím související, ale jádro problému ponecháváte netknuté. Jako byste spíše chtěla spolu s Uzlem naznačit, že na to, co se nám na světě nelíbí, si máme prostě zvyknout (což ovšem opět nijak neříká, zda se tomu máme, nebo nemáme bránit). Tak nevím - pokud se stane, že přede mnou bude stát během jízdy výtahem, můžu si tedy plácnout, nebo ne?

2 2
možnosti
Foto

Musím se předem zeptat. Prosím, mohu si plácnout? A efekt bude naprosto stejný. Dotyčný (dotyčná) zčervená a řekne přirozeně NE. Vy to musíte respektovat. Ale vzbudil jste její pozornost. Takže se přirozeně můžete pokusit ji pozvat na rande ...

1 1
možnosti
LB

Bravo, paní Balíková.

2 0
možnosti
LB

Omlouvám se, překlep Valíková.

0 0
možnosti
PS

P33e82t80r 84S55k89á64c12e32l

19. 12. 2020 22:34

V tomto kontextu vyvstává jiný fakt, a to: Žena odpustí všechno, ale nikdy neodpustí to, že nevzbudila touhu.

18 1
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz