Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Když chlap plácne ženskou po pozadí a nezajímá ho, jestli o to stojí, tak to není dobře.

24 0
možnosti
FL

Však tak to říkal i Uzel. A pokud o to žena nestojí tak mu to má dát najevo, případně mu to oplatit a plácnout ho přes hubu. Žádné mee too, že muž přijde o práci 15 let poté co se tak údajně stalo.

15 1
možnosti
JK

Kritika vám moc nejde, je to spíš takové citové vidírání. Parafrázoval bych jednu "povedenou" větu vašeho blogu, nějaké ty pouliční výbory a mravokárci tu byly, jsou a budou, tak proč se tím zabývat.

2 5
možnosti
JK

...vydírání.

0 0
možnosti
Foto

Kde je našpulíno, tam je dovolíno.

3 1
možnosti
Foto

Jak pravila jedna moje přítelkyně u sebe v koupelně směrem ke mě. Trmáči, trmáči, vy těm dámám také nedopřejete žádné potěšení.

1 0
možnosti
Foto

Tak i já Vás posílám mezi upocené chlapy, aby jste je mohla učinit štastnými...jak se budete u toho cítit? Hlavní hrdinka slavného westernu byla původním povoláním prostitutka a jistě zažila i horší věci. Já tento pocit vnímaní situace neznám. Je moje představa, že se u toho dost žen musí cítit nepříjemně nebo i poníženě špatná? Společnost se od dob nejen divokého Západu přirozeně dost posunula, je to špatně? Pokud jsme u těch filmů, tak tedy "Boj o ohen" - největší chlapáci byli v pravěku. Ta scéna, kdy se nahé pravěké ženy myjí v předklonu v řece a mohl si na pohodu posloužit každý muž, který šel zrovna okolo a měl zrovna chut ukazuje dost přesně jak se společnost postupně vyvíjela a posunula. Je to nekonečný vývoj....je to špatně?

2 14
možnosti
Foto

Společnost se sice postupně vyvíjela a posunula. Jen ty lidi. Ty sou čím dál stejný;-)

6 0
možnosti
Foto

Inu, nejni chlap jako ,,chlap". I mezi nimi jsou i ,,hyeny", i fńukálkové, jakož i sexuál. loudilové, i erotičtí nádeníci. Ale totéž by bylo lze říci i o ženách. Také, jistěže, že jak kdy a jak kterých;-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz