Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel obranu nemáme a to díky týpkům, jako je Jiří Paroubek a spol., kteří bojovali proti umístění amerického radaru v Brdech a zaštiťovali se přitom přiblblou tezí, že po dvacetileté přítomnosti sovětských vojsk už zde žádnou cizí armádu nechceme (přitom se jednalo o trvalou přítomnost pár desítek amerických expertů). :-/

11 0
možnosti
ST

Článek by se spíš měl jmenovat

"Bacha, letí raketa: něco si přej!"

4 0
možnosti
Foto

Pokud žijete v Praze a tam to spadne, tak jsou vaše starosti liché.

4 0
možnosti
Foto

Žiji naštěstí od Prahy dost daleko. Ale mám v Praze hodně blízkých lidí. Jak píšeme níže, nemusí létat zrovna jaderné hlavice, stačilo by pár obyčejných bomb.

0 0
možnosti
Foto

Při výbuchu atomové bomby je nejdůležitější dobře se dívat, protože podruhé v životě už to neuvidíte.

6 1
možnosti
Foto

Vaše volba, paní Jandová. Já raději ty paty k epicentru.

1 0
možnosti

Náhoda? Zajímavé, na stejné téma se defakto ne neobdobně vyjádřila i Tulsi Gabbardová,

Uvedla příklad nedávného oznámení veřejné služby nebo PSA v New Yorku, které obyvatelům doporučilo zůstat doma v případě jaderného útoku.

„Málem jsem spadla ze židle, když jsem viděla to PSA, protože je to šílené," řekla Gabbardová. „Zacházejí s námi, jako bychom byli jako v 50. a 60. letech, kdy učitelé říkají dětem, aby se šly schovat pod váš stůl a vy budete chráněni před jaderným útokem. Je to bláznivé."

Ona dáma se v podstatě liší jen tím, že jde o Američanku, bývalou kongresmanku a kandidátkou na prezidentku v demokratických primárkách, která na výzvu Bidena po jednotě s kandidatury odstoupila. Odchází z řad demokratů s tímto zdůvodněním: „Administrativa prezidenta Joea Bidena žene svět směrem k ničivému jadernému konfliktu tím, že využívá ukrajinskou krizi k vedení „ zástupné války“ s Ruskem. „Americký lid musí pochopit vážnost situace, do které nás Bidenova administrativa a vůdci ve Washingtonu dostali,"

Kritici Gabbardové, včetně starších médií a prezidentské kandidátky z roku 2016 Hillary Clintonové, ji obvinili z toho, že je ruskou agentkou kvůli její kritice americké politiky.

4 1
možnosti
Foto

Paní Gabbardovou neznám, američtí demokrati mě před volbami nezajímali. Ale pokud se člověk, který začne řešit nedostatečnost civilní obrany, automaticky stává ruským agentem, tak to jsme fakt tam, odkud jsme přišli... Pěkný den.

2 1
možnosti
KT

Křesťané se nemají čeho bát.

Ti poctiví určitě ne!

5 0
možnosti
Foto

To je Váš výklad, pane Trčálku. To byl vždy problém sektářů, tyhle fatalismy a překrucování věroučných principů.

Já jako praktikující katolička mám pozemský život ráda. Znáte to: "Člověče, přičiň se a Bůh ti pomůže." Nebo: " Důvěřuj Alláhovi, ale své velbloudy si přivaž?" Třeba to tak pro vás bude srozumitelnější.

4 0
možnosti
Foto

P31e18t28r 35B56u48r25i60a87n

16. 10. 2022 14:24

V osmdesátkách jsme o jaderném napadení slyšeli tolik, že nás to už ani nestresovalo. A to i z toho důvodu, že i kdyby ta apokalypsa vypukla, v těch tehdejších zatuchlých, plesnivých protiatomových krytech bychom

0 0
možnosti
Foto

P51e43t76r 23B42u91r91i46a55n

16. 10. 2022 14:27

stejně pomřeli velmi brzy. Ani dnes to není o moc jiné. Šašci nahoře si s námi a s našimi emocemi zase hrají ve velkém. Vlastně to dnes vyprovokoval a hrozí tím jen jeden šašek.

0 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz