Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Hezky napsáno. Ta poslední věta je opravdu vtipná.R^:-)

4 1
možnosti
Foto

Jak bedna gumových mostních nýtůR^:-)

2 1
možnosti
JK

Ten blog je vlastně o vás, ne o těch "elfkach".

2 0
možnosti
Foto

Na zaplácnutí minulé ostudy. :-)

1 3
možnosti
Foto

J50a11n 78Š77i62k

18. 10. 2022 7:22

Tohle je jiné téma než válka, byť s válkou bezprostředně souvisí. Určitě Vám patří poděkování za poskytnutí prostor lidem, kteří se ocitli v nouzi. Do ankety Vám nepřispěji, na blogu vlastní žití ani činy neprezentuji v žádném tématu a taky netoužím hrát mariáš s ostatními v tom, kdo z nás vynese větší trumf. Když se Samvěd Křepelka vrátil do Hobitína, taky Růžence Chaloupkové nevyprávěl po večerech o své oběti pro Froda. Každý to máme jinak, což nestírá nijak lidské skutky, vykonané nad rámec svých povinností. Hezký den

6 0
možnosti
Foto

Já vám nevím. Přijde mi to spíše jako chlubeni. Kdybyste k tomu nepřidala narážky na ostatní zdejší kolegy, karmoval bych vás jako divý. Já například nemám vůbec žádnou potřebu do světa vytrubovat, kolik jsme toho jako rodina i v práci udělali. A tuším, že zrovna takový pan Turner toho Ukrajině věnoval dost. Každý nemá loď, nejezdí na Sardinii, nemá dvě a více aut, barák se zahradou, na ní letní pribytek a nemůže si dovolit takto pomáhat. Za mě jste to trochu přehnala.

6 4
možnosti
Foto

😃 Auta jsou stará. Teď zrovna to moje je kaput. Loď manžel postavil před dvaatřiceti lety, ale máme dohromady jedno oko (moje) a už je nebezpečné plout. Proto ta zahrada dvě minuty od moře - aby se tam cítila dobře Aquali i my (taky tam nepotřebujete tolik svetrů). Otázka priorit. A dost divočina. No a barák - hm, potřebuje nový bojler. Teplá voda zrovna neteče, jen v domečku u elfek. Nadávám jak špaček. Všechno mi tu padá na hlavu.

Peníze jsme posílat fakt nemohli, tedy jsme nabídli ubytování a díky sousedům i pomoc. Ještě závidíte?

1 0
možnosti
Foto

Pro redakci: lidi maji ruzne postoje. To je v pohode. Ale vsimnete si, pane Banga a spol.: Ti co jsou napadani vasimi chranenci, to vetsinou mysli dobre a aktivne bud fakticky pomahaji nebo jsou proti zabijeni. A rozhodne neparazituji na jinych textech pod plastikem satiry. Ma u sebe pan Trcalek lidi v nouzi? Nebo priznava, ze uprednostnuje jen prilezitostna zamestnani?

2 2
možnosti
Foto

Věřím, že redakce je daleka toho, aby se zajímala o osobní život pana Trčálka, natož aby zkoumala jako nějaký soudruh PS VB, zda má dostatečně trvalý pracovní poměr a jestli poskytl válečným uprchlíkům přístřeší.

5 0
možnosti
Foto

R^R^Veronika, Vy máte moje veľké sympatie, fakt dobre píšete a máte super humorR^R^Zdravím Vaše elfky

6 0
možnosti
  • Počet článků 460
  • Celková karma 26,61
  • Průměrná čtenost 1711x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz