Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hmmm. Asi dobře víte, proč jste neotevřela diskuzi pod svým posledním vlivem

Jak se vlastně nazývá ta sprostá metoda, že si něco vymyslíte a pak ten váš výmysl pranýřujete?

0 0
možnosti

... svým posledním blogem.

(Pod tím, kde píšete o zakazování poslechu a totalitním režimu.)

0 0
možnosti
Foto

R^Videla jsem Vas nahodou v CT. Moc hezky jste mluvila. Mela jsem radost. To jsou Vam paradoxy tady obcas. :-)

Krasny den.

0 0
možnosti

E39v87a 66S50á32d79e76c54k81á

17. 11. 2022 21:57

Hezky napsáno a krásný obrázek. VR^

2 0
možnosti
Foto

Nepochopila som úplne, obdobie nežnej ste zažívala? Lebo mi prídete mladý ročník.

0 0
možnosti
Foto

1965. Bylo mi čřtyřiadvacet. Teď jsem byla ve 14:50 naživo přes zoom na čt 24, můžete to překontrolovat. ;-) Joj, vyměním fotku.

3 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 26,22
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz