Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Problém ovšem je, že hlupáci budou ty pochyby mít stále. A nic s tím nenaděláte, i kdyby PČR odkryla úplně všechny karty. To samozřejmě dělat nebude, neboť tím ukazuje i na samotný průběh vyšetřování a tím de facto poskytuje návod dalším, případným střelcům, jak to udělat lépe.

Co se týká pana Trčálka a jeho blogu, dovolím si nesouhlasit. Čtete tam to, co číst chcete. Já to tak nevidím. Naopak. Na blogu pana Trčálka jsem viděl přesně to, co někteří hlupáci předváděli. A pokud to nebylo v ten okamžik, tak dnes si můžeme jen dosazovat jména. Za mě jsem hrůzné výroky četl od poslance PS ČR Kobzy, ruské vši Liskové, bývalého poslance PS ČR Volného či poslance PS ČR Juchelky. A to je bohužel jen vrchol ledovce. Tihle se alespoň snažili svůj názor trochu schovat. Na sociálních sítích, zejména spřízněných s SPD, Trikolora, PRO, čtu výroky mnohem horší.

Můžete být na pana Trčálka naštvaná jak chcete. Nezakryjete tím ovšem fakt, že se trefil. Nemusíme paušalizovat. Ale z které části voličského spektra tyto výroky pocházejí, je jasné.

Srdíčko pana Hornera to změnit nemůže. A to s ohledem na to, jak se ve zdejších blozích projevuje.

29 2
možnosti
LH

Hrůzné výroky Juchelky bylo co? Ten Tweet k jiné události? Co zneužilo k dezinformaci F24

Děkuji za info

5 5
možnosti
Foto

Obávám se, že plná pravda nebude občanstvu sdělena, zejména ne ty části děje, z nichž by se měla poučit především PČR.

Voláte po šanování nevinných lidí, nevtahovat je do té hnusné události.

Já s vámi nesouhlasím. Naopak by měli být do té šílenosti vtaženi, min. měrou, která by mohla byť i jen částečně zasáhnout apatii, přehlížení kolem běžících negativních a nežádoucích dějů, srážet klapky na očích a přímět je řešit legálním způsobem něžádoucí až nelegální zjištění. Nevolám po šmírování, špiclování a bonzování... v žádném případě. Volám po probouzení občanské společnosti.

5 0
možnosti
Foto

Četl jsem několik hnusných komentářů, které zaujaly policii. Vyhrožovat trestním stíháním za schvalování trestného činu (masakru) by bylo nezodpovědné, pokud by zůstalo jen u planých řečí.

Mimochodem, ta Vaše poznámka o štěkajícím psovi je pověra. Spíše ani to ne. Jen takové rčení

PS: Lidé, kteří vyznávají absolutní svobodu slova a takto si ji chtějí užívat, by měli za ni platit, pokud naplňují skutkovou podstatu trestného činu. Už proto, že pozůstalí mají právo na důstojný život.

13 0
možnosti
  • Počet článků 462
  • Celková karma 26,03
  • Průměrná čtenost 1704x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz