Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Pan Pavel je v tom trošičku (ale opravdu jenom trošičku) nevině. On sám za sebe nemůže dělat nic jiného, než si nechat napsat takový ten marketingově dokonalý projev o tom, aby lidé byli dobří a nekamarádili se se zlými a podobná moudra. Jinak je evidentně svázán něčím na způsob sponzorských smluv a prostě poslouchá síly, které mu v cestě na Hrad pomohly. Takže pan Pavel je vinen svým kariérismem za každého režimu a každé situace, ale není vinen tím, že dělá to jediné, co umí: Poslouchá rozkazy a občas se pokusí mužstvu zvednout morálku.

11 17
možnosti
Foto

J13a94n 45Š73i91k

9. 1. 2024 20:41

Jasně. Řídí ho CIA, USA, Vatikán, Opus Dei, Ilumináti a rytíři řádu Jedi. Ty všechny poslouchá. Bylo to na YouTube a tak to prostě je pravda, tam to říkali a to je důkaz. Znělo to nějak jako Iá.

7 3
možnosti
Foto

Klaus a Zeman jsou už lidé minulosti, kteří ustrnuli v éře svých nejlepších let a jsou poněkud zapšklí z toho, že svět se nevyvíjí podle jejich představ. Petr Pavel je prezidentem krátce, ale zatím si počíná dobře.

20 3
možnosti
Foto

Úplně jste pominula současného prezidenta, ani se nedivím, žádné vlastní myšlenky, tak není o čem psát.

13 16
možnosti
  • Počet článků 462
  • Celková karma 28,08
  • Průměrná čtenost 1669x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz