Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Daniel P.

30. 9. 2012 10:08
uvažujem jinak... a co

Mužské a ženské myšlení se liší. Můžem na to nadávat, můžem si z toho zoufat, ale to je tak jediné, co můžem dělat. Podle mě bychom se kvůli tomu neměli rozvádět... protože si nepolepšíme.

Ale neřekl bych, že je to v jiném přístupu k logice, spíš ve vidění světa. Čili ve "vstupních datech".

Většina ženských žijí v hodně emotivním světě a nemá smysl snažit se to nějak chápat, prostě to tak maj. Více či méně.

0 0
možnosti
TH

Gmurr

30. 9. 2012 11:09
Re: uvažujem jinak... a co

Me se zda, ze muzi jsou emotivni, proste nepochopi, ze kazdy je jiny a ze zadna "zenska logika" neexistuje. Logika je jen jedna a muzi si mysli, ze na ni maji patent, coz je silne nelogicke. jak je videt jasne a logicky z blogu.

Kazdy, nejen zeny A muzi mysli jinak. I zeny a zeny mysli jinak, kazdy je individuum.

3 0
možnosti
K

krosita

30. 9. 2012 7:03
z toho si nic nedělejte

já jsem muž, tedy mám všechny zevní mužské znaky, ale moje názory jsou dosti blízké ženám. a v mužské společnosti to není vůbec lehké

2 0
možnosti
VJ

velký jarda

30. 9. 2012 6:11
on měl pravdu

protože východní  náboženství tvrdí, že když muž svůj život žije střídmě  až asketicky, tak v tom dalším životě příjde na svět opět jako muž.. Z tohoto faktu vyplývá, že žena je prostě chlap ve výkonu trestu.

2 0
možnosti
NP

Nela117

30. 9. 2012 16:26
Re: on měl pravdu

R^;-D

0 0
možnosti
V

Valentina

29. 9. 2012 22:26
Tak zkuste nějakému chlapovi říct, že logika se přeceňuje

Přitom je to pravda - logika má dva nebo tři stavy (buď ano/ne nebo ano/ne/nevím) a striktně z matematického hlediska s ní nepopíšete ani něco tak jednoduchého jako třeba patnáct barviček. Pokud ovšem logickým popisem ztratíte vstupní informaci, platí krásná matematická zásada, že z chybných předpokladů (cokoliv složitějšího můžu logicky popsat) odvodím cokoliv, pravdu i nepravdu.

0 0
možnosti
V

Valentina

29. 9. 2012 22:29
Re: Tak zkuste nějakému chlapovi říct, že logika se přeceňuje

Pan Pratchett má na omezenost logiky historku: mágové jedou dostavníkem a krátí si cestu, Rozšafin Ctibum (vědecký typ) jim dá logickou hádanku: Jste v místnosti kde jsou dvoje dveře, jedny vedou na svobodu, druhé na smrt. Před dveřmi stojí stráže, jeden mluví vždy pravdu, druhý vždy lže, nevíte kdo je kdo a které dveře jsou které. Smíte položit 1 otázku a z odpovědi se musíte dovědět, kudy ven. Logické řešení téhle hádanky existuje - musíte se zeptat "oklikou" třeba Řekne mi váš kolega že za dveřmi před kterými stojíte mě zabijou? Pokud odpoví Ano, vedou dveře na svobodu. Arcikancléř Výsměšek (sportovně založený manažerský typ) ale udiveně odpovídá - no prostě vezmu toho menšího a tak dlouho mu budu mlátit hlavou o zeď, až mi to poví a pak ho do těch dveří pro jistotu strčím jako prvního. Což je řešení, které vzhledem ke kondici arcikancléře bude fungovat, ale logikou ho nepopíšete.:-)

3 0
možnosti
IK

ivuskli

29. 9. 2012 21:27
Příběhy mají

svoji logiku starší než všechny symboly, jen jim kluci často nerozumí. A protože jim nerozumí, jsou naštvaní. Což má svoji logiku ;-), hezkej večer a neděli.

PS Mě řek psychiatr - kamadár něco velmi podobného.

0 0
možnosti
VVŠ

ver.va

29. 9. 2012 21:34
Re: Příběhy mají

Jestli to nebyl ten samý.

0 0
možnosti

muž s koženou brašnou

29. 9. 2012 19:45
Jestli si nejste jistá, kontrola je poměrně jednoduchá.

0 0
možnosti
VVŠ

ver.va

29. 9. 2012 19:55
Re: Jestli si nejste jistá, kontrola je poměrně jednoduchá.

U mě nic není jednoduché. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz