Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pani Veronika, vy ste podľa mňa velmi inteligentná ale i hodne precitlivelá žena. Ale keby príslušné orgány zverejnili všetko o tomto prípade, nezverejnili by i návod pre ostatných, ktorí by sa o podobné zviditeľnenie pokúsili? A tomuto páchateľovi sa to vďaka veľkej medializácii už i podarilo.....

3 0
možnosti
MV

Kdyby byla inteligentní, jak predpokladate, vznikl by tento text...?

2 1
možnosti
Foto

Je příznačné, že zde autorka nereaguje, ač jinde je v diskuzi dost upovídaná.

2 0
možnosti
Foto

To víte, Zdeňku, když napíšete hloupost, tak se k tomu pak nerad vracíte.

3 2
možnosti
MR

Mě zde vytanul pohled z druhé strany, kde nehraje roli čas. Tím je pohled, více jak tisícileté dějiny naší matičky Prahy, kde generace jsou zde v jejím čase, snad jen měsíc a pak přijdou další... .

Kolik už toho za svůj věk prožila ... .

Následně v televizních novinách, moderátorka "zahltí" informacemi kolem dění této tragédie a přijde upoutávka na pořad s odborníky z x oborů.

Celé to následně uzavře, přechod na dění na Ukrajině, kde se do životů lidí otiskují, hrůzy války a ztráty blízkých a domovů ... .

Pak následuje Izrael ... .

0 0
možnosti
JV

J97i36ř23í 60V20o98l63n13ý

29. 12. 2023 22:14

Autorka se evidentně ráda předvádí. Pasovala se do role expertky z toho důvodu, že chtěla 21.12. v blízkosti fakulty vystoupit z tramvaje. Pochlubila se, že na FF kdysi dávno studovala a také její dcera je studentkou FF. Asi pro ni i její dceru byly integrály španělskou vesnicí.

Jinak za zhoršující se stav naší společnosti neseme svůj díl všichni, dejme tomu od deseti let.

8 3
možnosti
LP

To se zase jednou uliční výbor předvedl.

5 2
možnosti
MV

Všichni prostě netleskaji. Co je na tom divného?, vy uliční vybore.

8 2
možnosti
Foto

Paní autorka se vytahuje tím, že studovala na FF a její dcera tam studuje teď.

No a?

Že by na ní studium na FF zanechalo nějaké pozitivní stopy, nějak nevidím.

3 7
možnosti
PK

FF UK vystudoval mimo jiné i kandidát na prezidenta za SPD Jaroslav Bašta. A přečtěte si, co si o té škole a vzdělání tam, myslí poslanec za SPD, bývalý bloger iDnes, Jirka Kobza.

2 0
možnosti
MV

netahejte, ale ja vam vsechno o te hruze napisu...

tohle se fakt neda slusne komentovat

14 4
možnosti
Foto

By mě zajímalo, co by autorka dala za známku žákovi, který by napsal takovouto slohovou práci.

4 1
možnosti
TC

Obsah článku vyznívá naprosto nesrozumitelně, autorka ho svým skromným upozorněním na vzdělání své rodiny posouvá až k absurdnosti. Nechápu, co nám vlastně chtěla sdělit. Ó kolena, kolena, nechť přiblíží se jezeru!“

15 0
možnosti
Foto

Nikoliv, vojevůdce má na kolenou sovu!

3 0
možnosti
Foto

Už jsem schytala milión mínusů za to, že jsem chtěla vědět KDO NEMÁ DO TÉ HRŮZY TAHAT NEVINNÉ LIDI a nikdo mi neodpověděl. Odpoví mi autorka

9 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz