Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tentokrát souhlas, máte pravdu, ale....máme za sebou už více než 30 let, každý mohl ukázat své schopnosti a postoje. Pavel zůstal v armádě (prý je z vojenské rodiny-proto byl asi v komunistické armádě, jsem jeho vrstevník, v mládí bych do armády nikdy nešel, proto jsem ho v prvním kole nevolil) a hezky od zdola sloužil novému zřízení. Za službu v bývalé Jugoslávii dostal vysoké francouzské vyznamenání i vyznamenání od prezidenta Havla. Moralisté bez znalostí, schopností a pracovitosti nám nepomohou. Jako příklad - třeba Kocáb, vše dobře myslí, ale...

1 0
možnosti

Tak si notujeme, já jsem pochválil Fremra, Vy jste vynachválil Lampasáka.... dal jsem Vám plus.

0 0
možnosti

Trošku se nám to zase hýbe, přes 100 rozsudků emigrantům, teďka ten dokument ČST ohledně toho vandalismu na Olšanech, sígři dostali 6 roků natvrdo atd. Platí, co už jsem napsal, Robert Fremr je loajální služebník jakéhokoliv režimu a je na místo ústavního soudce jako dělaný. Takhle se to zdá být hodně kontroverzní, ale připomínám tady plénu, že po porážce nacistického Německa většina tamních soudců zůstala ve funkcích, jedno zda v západním nebo v bolševickém záboru, a to teda za Hitlera odsuzovali onačejší věci, rasový i politický pronásledování, lidem hlavu někdy stínala sekyra, někdy dusil špagát, prominenty stříleli. Fremr nemá na svědomí žádný mrtvý, jasně jistě se najde někdo, kdo si něco odseděl trošičku nespravedlivě, ale tak to na tom světě chodí, obyčejný člověk má občas smůlu. Někdo má holt smůlu a někdo je zase ta persona na těch "oběžnicích", tj. jde z jedné funkce do druhé, povětšinou prominentní a dobře placené, však taky roste jeho odbornost a postupně si i finančně polepšuje, až jej jednoho dne navrhnou na ústavního soudce. Já teda za sebe, jakožto posledního lúzra téhle společnosti, říkám jedno: Robert Fremr je na tu funkci jako dělaný, ten se nezakecá. Kdo jiný by to měl jako dělat? Nějaký lúzr snad?

0 0
možnosti
Foto

A přesto dělal. Mnohý, dnes rádoby až urozený. Uběhlo třicet let od doby, kdy vyšel zákon o protiprávnosti kom režimu. Následně několikrát tu doplněný, jindy ,,upřesněný". A přesto, jako kdyby nikdy nebyl, že. A kdo o tom kde, a jak rozhoduje dnes

2 0
možnosti

Obávám se, že kdyby Fremra do Ústavního soudu jmenoval prezident Andrej Babiš, tak by Veronika Valíková v lepším případě mlčela, v horším jej ocenila za moudré rozhodnutí.

4 4
možnosti

J37a65n 23B85e81r50t36l

7. 8. 2023 16:37

Veronika Valíková by nemlčela

2 1
možnosti
Foto

A co Galileo? Také odvolal, ale proto, aby mohl pokračovat v práci (Traktát o světle).

Protože pracovat na Díle je posvátné, to jen dělat kariéru pro kariéru je hanebné.

Zmínění herci jen z jeviště říkali lidem A přece se točí.

Otázka je, kdo to dokáže rozlišit.

2 0
možnosti

Jinak teď je na seznamu že se zeptali na souzení emigrantů Baxy. Ten se z toho málem složil. Prý sem tam jednoho, tisíce případů, kdo si to má pamatovat. Pěkně se nám to vyvíjí. Mně je 48, někdy od roku 83 jsem byl v Pionýru, zjevná diskvalifikace pro cokoliv. Tzn. pro pořádek a pro jistotu bychom měli kohokoliv, komu bylo v roce 1989 více jak 7 let, vyřadit z kadrových rezerv pro jakékoliv funkce. Včetně funkce rostlináře? Na tu by snad členství v Pionýru nemělo mít vliv. I když.... je to prekérní situace. Ale když se budeme snažit a dáme na heslo Mládí v před a ve všem jim dáme volnou ruku, tak jako Mao mládežníkům za tzv. kulturní revoluce..... mohli bychom se zbavit většiny důchodců a předčasně zestárlých jako jsem já - prostě nás studenti umlátí holemi a bude to. Samo tady na jižní Moravě semtam nějaký dědek unikne, zazdí se ve svém vinném sklepě nebo tak něco. Žízní tam snad neumře.

2 1
možnosti
Foto

Jojo. Mládí vpřed, vzadu je práce

1 0
možnosti
Foto

Co myslíte, paní Ctnostná, je studium na vysoké škole děláním kariéry? Já jen, že jste za komunistů studovala vysokou školu, abyste mohla být úča. A když si představím co všechno museli učitelé za komunistů děti učit, tak nic moc zvolená kariéra.

13 8
možnosti

Já jsem za komunistů chodil do pionýra a do náboženství. Ve škole jsem se furt účastnil nějakých olympiád. Z ničeho toho nic nebylo k užitku, ale - všichni máme nějaké ty kaňky v životopise. Takže teď jdu s pravdou ven. Proč si pořád lhát, že ano.

3 3
možnosti

Paní Valíková,

a podpisem Anticharty se kariéra dělala nebo nedělala?

Já jen, že autor, jímž nám zde někdo chce moralizovat, Antichartu podepsal.

- - -

Velmi si Josefa Kemra vážím a nemám mu ani toto za zlé, ale musím se zde ohradit proti zneužívání jeho dávného výroku jinými lidmi v jiné době a v jiných souvislostech.

6 4
možnosti

Autor toho výroku.

1 0
možnosti
Foto

Prezident Pavel dnes na tiskové konferenci v Brně řekl, že Roberta Fremra zatím ještě ústavním soudcem nejmenuje a nechá si ještě věe prověřit.

Na téže konferenci dostal předseda ÚS josef Baxa od jednoho novináře dotaz, zda když byl v osmdesátých letech soudcem, vynášel i on podobně jako Fremr rozsudky za emigraci. Zjevně zaskočený Baxa odpověděl, že už si nevzpomíná nicméně připustil, že jednomu takovému případu dojít mohlo.

3 0
možnosti
Foto

Nejednou. I můj starší bratr s jeho ženou byli, ač v nepřítomnosti, za emigraci odsouzeni A tak jsme se mohli sejít po ,,pouhých" TŘIADVACETI LETECH!

3 0
možnosti
  • Počet článků 461
  • Celková karma 25,68
  • Průměrná čtenost 1708x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz